fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גל פריצות לבתים בבית שאן וביישובי הסביבה

לאחר הפוגה של שבוע ימים, שוב סדרת פריצות לבתים בבית שאן וביישובי הסביבה. הפעם על הכוונת: בתים וכלי רכב בשדה נחום ובית שאן. המשטרה: מגבירים הנוכחות
(צילום אילוסטרציה)
(צילום אילוסטרציה)

שוב לא שקט: כנופיות פורצים פשטו בשבועיים האחרונים על בתי תושבים בבית שאן וביישובים השונים.

בין היתר הצליחו הפורצים להיכנס לשדה נחום ולפרוץ למספר בתים וכלי רכב. בנוסף נפרצו בתים בשכונת אליהו וכלי רכב בשכונת נוף הגלעד.

יש לציין כי לאחר התפיסה של כנופיית הפורצים באזור התעשייה הצפוני (לאחר פריצות בהן נגנב ציוד בשווי מיליוני שקלים) ולאור תגבור כוחות משטרה ומג"ב בכל רחבי העיר והעמק, חלה ירידה דרסטית בכמות הפריצות וזאת לאחר חודשים ארוכים של פריצות מידי שבוע לבתי התושבים.

ניידת משטרה
(צילום: שלומי גבאי)

במקרה אחד התעורר תושב אחד המושבים וגילה פורץ בסלון ביתו. הוא שלף את נשקו האישי ורדף אחרי הפורץ שנמלט ואף ירה כאות אזהרה.

בשבועיים האחרונים כאמור, שוב סבלו תושבי בית שאן והעמק מפורצים חדורי מוטיבציה שמגיעים בצורה מאורגנת לישובים שונים ולשכונות בעיר ופורצים במרץ רב לבתים וכלי רכב.

במשטרת בית שאן אומרים: "אנחנו מגבירים כל העת את הנוכחות. לפני כחודש נתפסה כנופיית פורצים שהייתה אחראית למרבית האירועים הגדולים של פריצות לבתי עסק. בשבוע האחרון יש נוכחות מוגברת של בלשים, שוטרים בסיוע מג"ב ורכזי הביטחון בישובים. אנו קוראים גם לציבור הרחב לגלות ערנות ולדווח לנו על כל תנועה או דמות חשודה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות