fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גיא צרפתי פורש מכדורגל, אסי גלבוע תקיים טקס חגיגי לכבודו

בדיוק לפני שנה נפצע בלם וקפטן הגלבוע במשחק ליגה נגד בית שאן * "קיבלתי הרבה מכות בקריירה שלי, אבל בפציעה הזו הרגשתי שזה הסוף", הוא משחזר" * לפני ראש השנה התקשר אליו אוהד אפרים והציע לקיים טקס * "זה לא עושה לי כלום, לא חושב שזה נחוץ", הוא אומר
גיא צרפתי
גיא צרפתי (צילום חגאג רחאל)

יושב ראש הפועל אסי גלבוע, אוהד אפרים, התקשר לפני ראש השנה לבלם וקפטן העבר של המועדון, גיא צרפתי, והציע לארגן לכבודו טקס חגיגי לרגל פרישתו מכדורגל עקב פציעה קשה שעבר, באחד ממשחקי הבית הקרובים של אסי גלבוע, צרפתי הבטיח לשקול את הנושא. "זה לא עושה לי כלום, לא חושב שזה נחוץ, לא חושב שזה יתרום, היום אני חושב איך לקדם את העסק שלי ואת המשפחה שלי. הכדורגל מאחורי" הוא אומר, אבל יחד עם זאת לא פוסל את ההצעה. "התייעצתי עם אבא שלי ועם חברים קרובים, הם בעד, אמרו שאני צריך לסיים כמו שצריך", אומר צרפתי, שבחודש ינואר ימלאו לו 35 שנים.

גיא צרפתי
גיא צרפתי (צילום חגאג רחאל)

את ה- 28 באוקטובר 2016 לא ישכח גיא צרפתי לעולם. זה היה במהלך משחק ליגה נגד הפועל בית שאן במגרש בחבל התענכים. צרפתי נפצע כבר בדקה ה- 36 למשחק. "כבר כשהייתי על הדשא ידעתי והרגשתי שסיימתי את הקריירה. קיבלתי הרבה מכות בקריירה שלי, עברתי לא מעט פציעות, אבל בפציעה הזו הרגשתי שזה הסוף", הוא משחזר.

צרפתי הובהל לבית החולים, שם התברר כי הוא סובל ממספר קרעים ברצועות הברך. "עשיתי ניתוח, התחלתי שיקום והבנתי שזה לא זה ושלא אחזור לשחק כדורגל מקצועי. אני מוגבל, יש לי כאבים, לא יכול לכופף את הברך, זה מפריע לי בעבודה, מפריע לי שאני בכלל לא יכול לעסוק בספורט להנאתי".

גיא צרפתי מרגיש שהקריירה שלו נקטעה בטרם עת. "לא כך חשבתי לסיים את הקריירה שלי, הרגשתי שאני בכושר טוב ויכול לשחק כדורגל לפחות עד גיל 40", הוא אומר.

במהלך השנה החולפת הוא לא היה בקשר עם אנשי אסי גלבוע, בשורותיה שיחק 9 שנים. "אני לא כל כך עוקב אחרי הקבוצה, לא ממש בקשר עם האנשים. אני לא בנתק איתם, אבל אני עסוק, עובד הרבה", הוא אומר.

-על תפקיד מקצועי באסי גלבוע חשבת?

"לא, כי לא הציעו לי ואני לא יודע אם אני יכול להתחייב לדבר כזה, אבל אפשר לשקול הכל".

-מה הלאה?

"בעוד מספר חודשים אני מתכוון לעבור ניתוח נוסף, נראה אם זה יעזור, לכדורגל המקצועי כבר לא אחזור, אבל אני רוצה שתהיה לי האופציה לרכב על אופניים, לשחק כדורגל בכיף עם החברים ביישוב, מה גם שהעבודה שלי היא פיסית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות