fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גאווה: אב ובנו סיימו יחד את לימודי הדוקטורט

גבי רביב ובנו נתנאל ממגדל העמק סיימו את לימודי הדוקטורט בטכניון. האב בהנדסה אזרחית והבן במחשבים
הרעיה/ אם עם שני הדוקטורים שלה
הרעיה/ אם עם שני הדוקטורים שלה

תואר משפחתי: לפני כשבועיים עמדה אתי רביב ממגדל העמק בקצה של רחבת הטקסים של הטכניון שמחה ונרגשת.

הרעיה/ אם עם שני הדוקטורים שלה
הרעיה/ אם עם שני הדוקטורים שלה

בנה, נתנאל רביב בן 33 קיבל תואר דוקטור בטכניון בחוג למחשבים. באותן רגעים לא עמד בעלה גבריאל (גבי) לצידה, לשמחתה, שכן הוא עמד דווקא לצד בנו.. על במת הבוגרים כבוגר מן המניין שסיים את לימודי הדוקטורט בהנדסה אזרחית.

הבן נתנאל החל את לימודיו לפני כעשור שנים בפקולטה למתמטיקה בטכניון, ולאחרונה, אחרי שסיים שלושה תארים, קיבל את התואר הנכסף דוקטור במדעי המחשב.

אביו גבי, מהנדס בניין במקצועו, החליט לחזור לספסלי האקדמיה שלושה עשורים אחרי שעזב אותם וטיפח קריירה ארוכת שנים במקצוע ויחד עם בנו הצליחו לסיים את המשימה. "בבית תמיד עודדנו את ילדינו להשכלה גבוהה וכל אחד בחר ללמוד משהו אחר", אמר האב גבי. בשנה הבאה תחזור משפחת רביב לרחבת הטקסים בטכניון שם תסיים הכלה מיה את לימודי הדוקטורט שלה במדעי המחשב ותשלים חגיגה משולשת.

והאם הנרגשת? לה חשוב לפרגן למגדל העמק. היא נולדה למשפחת מוצפי, אחת ממשפחות המייסדות של היישוב, שאביה משה, היה מוכר לכל כבעלים של החנות לחומרי בניין במרכז העיר.

"גם אני וגם ילדיי התחנכנו במערכת החינוך של מגדל העמק וללא ספק לעיר יש חלק בהצלחה אז חשוב לנו לפרגן ולהוקיר תודה", סיכמה האם/ רעיה הגאה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות