fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בת ה- 9 סחטה תפוזים כדי למכור ולסייע למשפחות נזקקות

עלי גלעדי ממושב ציפורי חברה למשה גרוסמן מעמותת נעל"ה לסייע למשפחות במצוקה בנצרת עילית. גרוסמן: "אם ילדה בת 9 מבינה את חשיבותה של הנתינה לאחרים, כולנו יכולים ללמוד ממנה"

עלי גלעדי, ילדה בת 9 שגרה במושב ציפורי, רצתה לעזור למשפחות מעוטות יכולת. בעקבות החוויה המיוחדת שהייתה לה ולמשפחתה כשהתנדבו בחלוקת חבילות בעבר, היא פנתה לעמותת נעל"ה בראשותו של משה גרוסמן מנצרת עילית, עם רעיון מקורי כדי לאסוף כסף לעזור.

עלי אספה תפוזים במושב ציפורי, סחטה אותם, והקימה דוכן בו מכרה את מיץ התפוזים. לאחר מכן עלי השאירה למשה גרוסמן הודעה מרגשת שבה הביעה את רצונה לקנות למשפחה בנצרת עילית מצרכי מזון מהכסף שחסכה.

עלי גלעדי (צילום עצמי)
עלי גלעדי (צילום עצמי)

עלי גלעדי

"דיברתי אתה ועם אביה אדר, הסברתי להם על "פרויקט הזנה מותאמת", שבו קונים סל מזון מותאם למשפחה ב-200 שקל. עלי אמרה שיש לה 150 שקל ואביה שמח להשלים את היתר", משחזר גרוסמן, ששלח לעלי ומשפחתה טופס הזמנה של משפחה מנצרת עילית ואת קטלוג המוצרים.

בשבוע שעבר הגיעה עלי יחד עם אמא שלה אנה, ביצעו את הקנייה והביאו אותה לבית המשפחה. "הייתי אתם בעת המסירה, אני לא יודע מי התרגש יותר, המשפחה שקיבלה או המשפחה שנתנה", משחזר גרוסמן.

עלי הגלעדי כל כך התרגשה מהמעשה עד שהתחילה לדבר על הפעם הבאה, ועל הדרכים לבצע שיתוף פעולה עם חבריה, כדי להמשיך לסייע למשפחות נזקקות.

"ניכר שאדר ואנה גלעדי מחנכים את עלי על ערכים של נתינה לאחרים ואני בטוח שנשמור על קשר ואתם תשמעו עליה. אם ילדה בת 9 מבינה את חשיבותה של הנתינה לאחרים, כולנו יכולים ללמוד ממנה וליישם", מסכם משה גרוסמן.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות