fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"בשום מקום לא קיבלתי יחס כמו שקיבלתי בבית שאן"

אומר בלם העבר גיאורגי (צ'יחו) צ'יחאדזה, ששיחק בהפועל בית שאן במשך שנתיים * פגש את המנכ"ל לשעבר אבי לוי בטיביליסי * לוי: "הוא דיבר רק דברים טובים וחמים על ישראל ועל בית שאן"
אבי לוי וגאורגי צ'יחאדזה בטיביליסי (צילום עצמי)
אבי לוי וגאורגי צ'יחאדזה בטיביליסי (צילום עצמי)

מנכ"ל הפועל בית שאן בימים הגדולים של המועדון בליגה הבכירה, אבי לוי, היום מנהל אגף ליגות חובבניות בהתאחדות לכדורגל, פגש בשבוע שעבר בטיביליסי, גאורגיה, את הבלם הגאורגי גיאורגי (צ'יחו) צ'יחאדזה, ששיחק בהפועל בית שאן במשך שנתיים ושמע ממנו כמה הוא מתגעגע לאותם ימים, לקבוצה ולעיר.

אבי לוי וגאורגי צ'יחאדזה בטיביליסי (צילום עצמי)
אבי לוי וגאורגי צ'יחאדזה בטיביליסי (צילום עצמי)

אבי לוי, המשמש כמשקיף בכיר באופ"א, שימש כמשקיף במשחק המכריע על העלייה לאליפות אירופה באולמות, בו ניצחה רומניה את גאורגיה בתוצאה 4-7 והעפילה לאליפות אירופה, שתתקיים בחודש ינואר בלובליאנה, סלובניה.

אבי לוי: "בכל פעם שהייתי בגאורגיה בעשור האחרון שאלתי על צ'יחו, אבל אף פעם הוא לא היה בטיביליסי, כי הוא אימן במדינות אחרות. כשהגעתי הפעם לטיביליסי הרמתי טלפון ולהפתעתי הוא סיפר לי שהוא נמצא בטיביליסי וישמח לראות אותי. הוא דיבר רק דברים טובים וחמים על ישראל ועל בית שאן".

מכאן ועד למפגש נוסטלגי הדרך הייתה קצרה. צ'יחו ולוי בילו יחד שלוש הימים מלאי נוסטלגיה ושיחזרו חוויות מהימים היפים של פעם. "הוא עשה לי סיור בטיבילסי, הראה לי את העיר, שנינו שמחנו לפגוש אחד את השני".

צ'יחו בשיחה עם ידיעות הגליל: "שיחקתי בהרבה קבוצות במהלך הקריירה שלי, בשום מקום לא קיבלתי את היחס שקיבלתי בבית שאן. זה מקום קטן עם אנשים חמים, שכל הזמן דואגים לך ודורשים בשלומך. את התקופה בהפועל בית שאן לא אשכח במשך כל חיי".

צ'יחו הצטער לשמוע שכיום הקבוצה מדשדשת בליגה א' ותהה: "מה קורה היום עם הפועל בית שאן? למה הם לא מצליחים להתרומם?   למה הם לא מחזירים את הקבוצה לליגות העליונות? לאנשים משוגעים על כדורגל כמו בבית שאן מגיע קבוצה בליגה הרבה יותר גבוהה".

צ'יחו ביקש למסור דרישת שלום חמה לכל החברים בבית שאן. אבי לוי הזמין אותו להתארח בבית שאן. "מי יודע, אולי אבוא לביקור", אמר הגאורגי.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות