fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בר עושה היסטוריה באיטליה

הזמרת הכשרונית בר פורמן ממגדל העמק זכתה במקום השני ועשתה היסטוריה שהייתה לנערה הישראלית הראשונה שמופיעה בתחרות השירה הפופולארית "סן-רמו ג'וניור" באיטליה
על מדרגות תאטרון אריסטון באיטליה עם הפרס
על מדרגות תאטרון אריסטון באיטליה עם הפרס

בר פורמן ממגדל העמק ממשיכה לכבוש את הבמות ברחבי העולם. פורמן (13) תלמידת בית הספר "יערת העמק" שזכתה בעבר בתחרויות לאומיות ובינלאומיות רבות, השתתפה לאחרונה בתחרות השירה היוקרתית לילדים "סן-רמו ג'וניור ישראל 2016" שהתאחרה לראשונה בישראל והתקיימה בעיר אשדוד. פורמן שרה את השיר Grande amore באיטלקית ונבחרה על ידי צוות השיפוט במקום הראשון מבין 21 זמרים וזמרות שעלו לשלב הגמר וכרטיס כניסה לתחרות השירה הבינלאומית "סן רמו ג'וניור" יחד עם שתי זמרות צעירות נוספות, לורן יודיצקי נתניה ורוני מדואל מהוד השרון.

על מדרגות תאטרון אריסטון באיטליה עם הפרס
על מדרגות תאטרון אריסטון באיטליה עם הפרס (צילום עצמי)

פסטיבל השירים סן-רמו הוא תחרות השירה הפופולארית ביותר בעולם הנערכת מדי שנה מאז שנת 1951 בתיאטרון המפורסם "אריסטון" שבעיר סן-רמו, איטליה בו הופיעו גדולי הזמרים וביניהם טוטו קטוניו, ארוס רמזוטי, אנדראה בוצילי ורבים אחרים. הפסטיבל ששימש השראה לתחרות "האירוויזיון" שנוסד בשנת 1956 הרחיב את פעילותו ופתח את שעריו לפני שבע שנים גם לבני נוער כישרוניים מכל העולם. השנה כאמור, הייתה זאת הפעם הראשונה שהתחרות אירחה זמרים מישראל שזכו בשלב המוקדמות שנערך בחודש פברואר באשדוד יחד עם זמרים וזמרות מ-16 מדינות מכל העולם שהציגו את כישוריהם בשירה חיה ובליווי תזמורת של 42 נגנים.

פורמן, שזכתה להיפגש עם ראש העיר אלי ברדה ולקבל ממנו ברכת הצלחה ומלגה, התחרתה בקטגוריית הגיל 13-15 שרה את השיר unbreak my heart של הזמרת טוני ברקסטון, הצליחה לקטוף את המקום השני המכובד, שנייה רק לזמר האיטלקי ולחזור הביתה עם הישג נפלא ברמה בינלאומית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות