fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בר ממגדל העמק כובשת את אירופה

בשנה שעברה זכתה הזמרת הצעירה בר פורמן ממגדל העמק בתחרות השירה הבינלאומית המפורסמת בעולם ב"סן רמו" בעקבותיה קיבלה הזמנה לתחרות הפופולארית "טרה-לה-לה" במקדוניה שגם אותה היא ניצחה
בר פורמן במקדוניה (צילום עצמי)
בר פורמן במקדוניה (צילום עצמי)

בר פורמן ממגדל העמק ממשיכה לעשות חיל ולכובש במות במסגרת תחרויות שירה בינלאומיות באירופה. הזמרת הצעירה (13) ממגדל העמק מוכרת לתושבי העיר מטקסי בית הספר ואירועים קהילתיים שונים בעיר עבורם קיבלה לא פעם מלגות הצטיינות מידיו של ראש העיר אלי ברדה, לומדת פיתוח קול אצל המורה מארק ורבובסקי במרכז המוזיקה והמחול בניהולה של פרידה נוסם.

את הקפיצה הראשונה עשתה בתחרות מקומית במסגרת פרויקט "סיסמא לכל תלמיד" בה זכתה במקום הראשון וזכתה לשיר דואט עם הזמר אביב גפן. מאז היא נוהגת ליטול חלק בתחרויות ברחבי הארץ ובאופן קבוע חוזרת הביתה, למגדל העמק, עם אחד מהמקומות הראשונים.

לפני כשנה השתתפה במוקדמות של תחרות השירה הפופולארית ביותר בעולם "סן רמו" שנערכה באשדוד וזכתה במקום הראשון ובכרטיס לתחרות הגמר שנערכה באיטליה שם רשמה את הישג השיא שלה עד כה כאשר הצליחה לקטוף את המקום השני בתחרות וזכתה לחשיפה אדירה בקרב אנשי המקצוע וההזמנות לתחרויות בינלאומיות החלו לזרום וביניהן תחרות פופולארית נוספת בשם "טרה-לה-לה" שנערכת כבר 17 שנים במקדוניה.

בר פורמן במקדוניה (צילום עצמי)
בר פורמן במקדוניה (צילום עצמי)

בתחרות שנערכה לפני כשבוע השתתפו 56 נציגים מ- 18 מדינות באירופה וביניהן לראשונה גם ישראל אותה ייצגה פורמן, שהשתתפה בקטגוריית הגיל שלה 13-15 שכללה 19 מתחרים.

המשתתפים התבקשו לבחור שני שירים, אחד בשפתם והשני בחירה חופשית ופרומן בחרה את ״מילים״ של הראל סקעת ו- rise like a fhoenix של Konchita Wurst איתם הצליחה לשכנע את צוות השיפוט הבינלאומי להעניק לה את המקום הראשון בתחרות שנתן לה כרטיס כניסה לקונצרט הגאלה עם כל המנצחים והזמנה לשבעה פסטיבלים ותחרויות שירה רשמיות במדינות שונות באירופה כגון סרביה, סלובניה, מולדובה, לטביה ועוד.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות