fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בר הלל מקריית שמונה על הכוונת של נצרת עילית

בקבוצה מודים: "בוחנים את האפשרות לצרף עוד בלם, כדי שההגנה תקבל מימד של מהירות. אין פה כוונה לערוף ראשים ולשחרר שחקנים, הכוונה היא להתחזק"
בר הלל (צילום אתר איתוראן קריית שמונה)
בר הלל (צילום אתר איתוראן קריית שמונה)

השערים הלא מחויבים שספגה הפועל נצרת עילית נגד אחי נצרתבגביע הטוטו ונגד מכבי הרצליה במחזור הפתיחה של העונה, מדליקים נורות אדומות. למרות שהצוות המקצועי משחק בקביעות עם שלושה בלמים, הקבוצה סופגת שערים טיפשיים. בקבוצה שוקלים לצרף בלם נוסף. שמו של בר הלל הצעיר מקריית שמונה הועלה.

מדובר בשחקן שלא מתלבש בשבועות האחרונים, עונה שנייה בסגל הבוגרים, ששיחק בעונה שעברה כחריג גיל בקבוצה הנוער של הקריה.

בר הלל (צילום אתר איתוראן קריית שמונה)
בר הלל (צילום אתר איתוראן קריית שמונה)

המנג'ר שמעון הדרי: "נכון, אנחנו בוחנים את האפשרות לצרף עוד בלם לשלושה (חודדה, ברקמן וגל), כדי שההגנה תקבל מימד של מהירות. אין פה כוונה לערוף ראשים ולשחרר שחקנים, הכוונה היא להתחזק".

יש לציין כי בקריית שמונה עדיין לא קיבלו החלטה עקרונית לשחרר את בר הלל, שסומן כבלם העתיד של המועדון, אבל מצד שני גם בקריה מבינים שאם דין מימוני יושב על הספסל ומחכה להזדמנות שלו, סיכוייו של הלל לשחק קלושים ועדיף שישחק בקבוצה שתיתן לו דקות משחק כדי שיצבור ניסיון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות