fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנצרת עילית עושים כבוד לג'ינג'י

לפני המשחק הערב נגד ראשון לציון יקבל בלם העבר אריה אקרמן תשורה על תרומתו למועדון * שחקני ראשל"צ גורג' אמסיס וירדן כהן, ששיחקו בשנים האחרונות בנצרת עילית יקבלו אף הם תשורות
אריה אקרמן
אריה אקרמן (צילום ישראל פרץ)

הפועל נצרת עילית תארח הערב (שלישי שעה 19:15) את הפועל ראשון לציון במסגרת המחזור ה- 6 בליגה הלאומית. לפני המשחק יתקיים טקס חגיגי בו תעניק הקבוצה תשורה לשחקן העבר אריה ארקמן, שכיכב בקבוצה בשנות ה- 70 וה- 80, ונחשב לאחד מדור הנפילים במועדון. מדובר במסורת חדשה שהחלה השנה, ובמשחקים הבאים יכבדו במועדון שחקני עבר אחרים.

אריה אקרמן
אריה אקרמן (צילום ישראל פרץ)

אקרמן הג'ינג'י בעל ראש הזהב, שיחק בקבוצה בימי הליגה הארצית העליזים, יחד עם שלמה אדלר, עובד גרינפלד ז"ל, מאיר זנו, אילן אוואט, אלי טובול ואחרים. אקרמן, שבעבר שימש גם כמאמן וכמנהל מקצועי במועדון, נעלם בשנים האחרונות מהנוף בשל תקרית לא ראויה עם הנהלת הקבוצה. בשבוע שעבר חזר לראשונה לאחר שנים, לטקס הפרידה מחברו הטוב עובד גרינפלד ז"ל, ואז הופשרו היחסים בין הצדדים.

אקרמן: "שמח ונרגש, כל הכבוד על היוזמה". המנכ"ל גיל ברעם, שחקן עבר בעצמו, אומר: "מי שלא יודע לכבד את עברו לא יהיה לו עתיד. נכון שזה לקח לנו זמן, אבל ברגע שהלכנו על זה אנחנו הולכים במלוא הכוח והמרץ. ניתן לשחקני העבר את מלוא הכבוד המגיע להם".

אקרמן אף העלה פוסט בפייסבוק בו כתב: "יישר כוח לגיל ברעם מנכ"ל הקבוצה על היוזמה הברוכה  ובחירת התזמון של האירוע.   נכחתי בטקס המרגש, זה טלטל אותי מהתרגשות, אני תקווה שתהייה המשכיות. אני סמוך ובטוח שזוהי תחילתה של מסורת, שרק תעשה טוב לקבוצה והאגודה בעלת העבר המפואר".

שחקני ראשון לציון ירדן כהן וג'ורג אמסיס, ששיחקו בשנים האחרונות בנצרת עילית, יקבלו אף הם תשורות לפני המשחק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות