fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנצרת עילית ממתינים לשחרור של צימזי מבה

אתמול דרשה הקבוצה האחרונה בה שיחק, פ. צ. זירה מאזרביג'אן, שיחתום על טופס לפיו קיבל את כל חובותיו ולא יהיו לו דרישות כספיות נוספות. בנצרת עילית מיהרו להחתים את הבלם על טופס כזה ושיגרו אותו לאזרביג'אן
צימזי מבה (צילום יצחק סולומון)
צימזי מבה (צילום יצחק סולומון)

בהפועל נצרת עילית מנהלים מרתון נגד השעון, במטרה לאפשר את שיתופו של הבלם הניגרי צימדי מבה. אתמול דרשה הקבוצה האחרונה בה שיחק, פ. צ. זירה מאזרביג'אן, שיחתום על טופס לפיו קיבל את כל חובותיו ולא יהיו לו דרישות כספיות נוספות. בנצרת עילית מיהרו להחתים את הבלם על טופס כזה ושיגרו אותו לאזרביג'אן, בתקווה שהשחרור המיוחל יגיע היום או לכל המאוחר מחר, וצימזי יוכל לערוך הופעת בכורה נגד הפועל עפולה, ביום שישי באצטדיון גרין.

צימזי מבה (צילום יצחק סולומון)
צימזי מבה (צילום יצחק סולומון)

באימונים הראשונים שלו גילה עייפות צימזי רבה. "אין לו חשק להתאמן, הוא עושה טובה שהוא רץ, לא מתאמץ יותר מדי", קבעו שחקנים בקבוצה.
צימזי מבה הסתודד אתמול עם המנג'ר שמעון הדרי והתלונן: "אני ישן בסלון, קופא מקור, אין לי סדינים ושמיכות". המנכ"ל גיל ברעם נאלץ לשחרר מזומנים כדי להקל על הניגרי את הקליטה. אגב, היום (רביעי) אמורה להגיע לארץ זוגתו של השחקן מפולין.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות