fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנצרת עילית מאמינים: זו תהיה עונת הפריצה של אפיק כהן

שחקנים מעידים כי אפיק כהן מרגיש טוב באימונים, מרגיש שהמאמן ירון הוכנבוים מחזיק ממנו. "הוא כל הזמן מדבר איתי, מסביר לי דברים, מכוון, נותן טיפים", אני אוהב את זה, זה נותן לי ביטחון", אמר
אפיק כהן (צילום מיכאל מלכין)
אפיק כהן (צילום מיכאל מלכין)

בהפועל נצרת עילית מאמינים כי השחקן הבא שיעשה את קפיצת המדרגה יהיה הקשר אפיק כהן. על כשרונו של כהן אין עוררין, הבעיה היא שהמאמנים שעברו בקבוצה בשנים האחרונות לא ספרו אותו ולא נתנו לו יותר מדי צ'אנסים. ההרגשה בנצרת עילית היא שהפעם זה יקרה.

אפיק כהן (צילום מיכאל מלכין)
אפיק כהן (צילום מיכאל מלכין)

שחקנים מעידים כי אפיק כהן מרגיש טוב באימונים, מרגיש שהמאמן ירון הוכנבוים מחזיק ממנו. "הוא כל הזמן מדבר איתי, מסביר לי דברים, מכוון, נותן טיפים", אני אוהב את זה, זה נותן לי ביטחון", אמר כהן לשחקנים בקבוצה.

במשחק האימון נגד מכבי פתח תקווה בשבוע שעבר, גילה יכולת טובה וסיפק בישול גאוני לנבחן לואיס זולא, שכבש את שער היתרון לזכות נצרת עילית.

במועדון אומרים שהמשפחה הלוחצת שלו רק מפריעה לו להתרכז בדבר האמיתי. "הוא ילד מספיק גדול, יכול לעמוד בזכות עצמו, לא צריך משפחה שתתערב", אומרים במועדון. בני משפחתו טוענים לא פעם כי הוא לא מקבל את הכבוד לו הוא ראוי.

יש לציין כי לאפיק כהן חוזה לשנתיים נוספות. "זה בהחלט שחקן שאנחנו בונים עליו לעתיד", אומר המנכ"ל גיל ברעם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות