fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בני הזוג ניצלו משריפה

בני זוג מטבריה הובהלו עם כלבתם ושני גוריה לפנות בוקר למרכז הרפואי פוריה לאחר ששריפה פרצה בדירתם
דוברות פוריה

קצר חשמלי גרם לשריפה בסלון ביתם של רימה ורפי אנידאר מטבריה. אתמול (שבת) לפנות בוקר הגיעה הזוג למרכז הרפואי פוריה  לאחר שסבלו משאיפת עשן. יחד עם האישה הגיעו כלבה ושני גורים.

בני הזוג ישנו בדירתם השכורה בטבריה כפרצה השריפה. רפי מתאר את אותו הלילה: "בשעה 4:00 לפנות בוקר התעוררתי פתאום וראיתי גל של עשן סמיך בבית, ניסיתי להגיע לדלת של הדירה ולא הצלחתי, העשן היה כבד , התחלתי להשתעל ונפלתי לרצפה. חזרתי לחדר השינה, יחד עם רימה עמדנו בחלון הדירה וזעקו לעזרה".

"חשבנו רק על הכלב השלישי". רימה ורפי אנידאר. (צילום: דוברות פוריה)

 כוחות ההצלה שהגיעו תוך זמן קצר ניסו לחלץ את בני הזוג דרך סורגי החלון בחדר השינה וכשלא הצליחו נעזרו בפורץ שפתח את דלת הדירה. השניים חולצו והועברו לבית החולים. לפני שעלו על האמבולנס דאגה רימה לקחת איתה את הכלבה שלה מסוג צ'יוואווה  ואת שני גוריה. "את הגור השלישי לא מצאנו היא מספרת, חשבנו שהוא נפגע בשריפה. הבוקר התברר שהוא הצליח לברוח ומצאו אותו בחוץ". היא מתארת בשמחה.

לדברי בני הזוג, השריפה נגרמה ככל הנראה כתוצאה מקצר בשקע החשמל, וכתוצאה מכך נשרף סלון הדירה.  סגנית מנהל מחלקה פנימית א', ד"ר קלאודיה סימסולו עדכנה הבוקר כי מצבם הרפואי של השניים היום טוב, הם סבלו משאיפת עשן וטופלו כנדרש באמצעות חמצן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות