fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בני העדה האתיופית הקימו קבוצת קט רגל

ספורטאים צעירים בני העדה האתיופית הקימו בתמיכת הרשות והעומד בראשה קבוצת קט-רגל חדשה בשם "תותחני מגדל העמק", שתשחק החל מהעונה בליגה הארצית
הקבוצה החדשה במגדל העמק (צילום עצמי)
הקבוצה החדשה במגדל העמק (צילום עצמי)

קבוצת קט-רגל חדשה הוקמה לאחרונה במגדל העמק תחת השם המחייב "תותחני מגדל העמק". מדובר בקבוצה המורכבת משחקני נוער-בוגרים שתשחק בליגת הקט-רגל הארצית "איפ"ל" בה משחקות 32 קבוצות קט-רגל מכל הארץ.

הקבוצה החדשה במגדל העמק (צילום עצמי)
הקבוצה החדשה במגדל העמק (צילום עצמי)

יוזם הקבוצה והמנהל שלה הוא עומרי מולה, צעיר מקומי שהרים את הכפפה לפני מספר חודשים יחד עם שחקן העבר אבי אשטה שמונה לתפקיד המאמן. השניים גייסו גם את הפעילים החברתיים אבי מהרי וסמאיי דוד ויחד החלו לבנות את הקבוצה מצעירים בני העדה ושאינם בני העדה האתיופית. היזמים הצעירים פנו לראש העיר ברדה ולחברי המועצה דורון אלחרר ויוסי פורטל מחזיק תיק הספורט וקיבלו את ברכתם.

השבוע בסיוע ליאורה אדרי מהמרכז לפיתוח הון אנושי צעירים ושירלי אלקובי מהיחידה למאבק באלימות סמים ואלכוהול קיימו את אירוע פתיחה לעונת המשחקים של שנת 2017/8 בהשתתפות ראש העיר אלי ברדה שחילק לשחקני הקבוצה את התלבושת שתלווה אותם במהלך העונה.

ראשי הקבוצה קוראים לצעירים נוספים, בני העדה וגם כאלה שאינם, המעוניינים להשתלב להגיע ולהיבחן באימונים שיתקיימו בימי שלישי במגרש הקט-רגל בפארק "הראשונים" שם תארח גם את משחקי הבית שיתקיימו פעם בשבועיים.

מאמן הקבוצה אבי אשטה אמר: "יש לנו סגל שחקנים טוב מדובר בליגה חזקה והמטרה הראשונה היא להציג כדורגל חיובי ולהשתלב בחלק העליון של הטבלה". היוזם עומרי מולה אמר: "אנחנו רוצים להודות לכל מי שנרתם ועזר בתהליך ובעיקר לראש העיר. אין לי ספק שהעבודה הקשה שלי ושל חברי הקבוצה תניב פירות".

ראש העיר אלי ברדה אמר: "חיבקתי את הצעירים על יוזמתם ואשרתי תקציב מיוחד כדי לאפשר להם להקים את הקבוצה ובכך פרגנתי להם על עצם היוזמה החיובית ועל הפוטנציאל שלהם לסחוף אחריהם את צעירי העדה לפעילות ספורטיבית ולאוהדים הדוחפים אותם להישגים".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות