fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן שנתיים וחצי ננשך ע"י כלב, פונה לטיפול נמרץ

חובש בכיר במד"א יוסי אקריש שטיפל בילד סיפר: "הגיע אלינו לתחנת מד"א בני משפחה כשהפעוט בזרועותיהם, הוא היה בהכרה מלאה עם סימני נשיכה בראשו, ולדברי בני המשפחה ננשך ע"י כלב ריצבק של השכנים. הענקנו לפעוט טיפול רפואי שכלל חבישה ועצירת דימומים והוא פונה במצב קשה ויציב לבי"ח רמב"ם בניידת טיפול נמרץ"
אמבולנס מד"א | צילום: רועי פלצמן
אמבולנס מד"א | צילום: רועי פלצמן

היום (שני) בשעות הערב נמסר למד"א מרחב גלבוע על פעוט שננשך על ידי כלב והובא לתחנת מד"א במגדל העמק. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם.  הפעוט כבן שנתיים וחצי, הגיע במצב קשה עם פצעי נשיכה בראשו.

 

אמבולנס מד"א
(צילום: רועי פלצמן)

חובש בכיר במד"א יוסי אקריש שטיפל בילד סיפר: "הגיע אלינו לתחנת מד"א בני משפחה כשפעוט כבן שנתיים וחצי בזרועותיהם, הוא היה בהכרה מלאה עם סימני נשיכה בראשו, ולדברי בני המשפחה ננשך ע"י כלב ריצבק של השכנים. הענקנו לפעוט טיפול רפואי שכלל חבישה ועצירת דימומים והוא פונה במצב קשה ויציב לבי"ח רמב"ם בניידת טיפול נמרץ".
מעיריית מגדל העמק נמסר: "בעקבות המקרה המצער הנחה ראש העיר  אלי ברדה את הוטרינר העירוני לטפל בנושא באופן מיידי וכעבור זמן קצר נלכד הכלב, המחוסן כחוק, על ידי המחלקה הוטרינרית ויועבר להסגר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות