fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במרכזים הקהילתיים בעפולה לומדים להיות דירקטורים בקהילה

הקורס התקיים במשך כארבעה חודשים ובהיקף של כ-70 שעות לימוד. זאת הייתה הפעם הראשונה שבה התקיים קורס מסוג זה בעפולה ובפרט, דרך רשת המרכזים הקהילתיים בעיר. אבי ברקב, רכז הקהילה ברשת המרכזים הקהילתיים, תאם וריכז את הקורס מטעם הרשת.
לומדים להיות דירקטורים (צילום עצמי)
לומדים להיות דירקטורים (צילום עצמי)

28 משתתפים תושבי העיר עפולה סיימו בשבוע שעבר את הכשרתם בקורס הדירקטורים של רשת המרכזים הקהילתיים בעפולה בהנחיית אוניברסיטת בר-אילן. הקורס התקיים במשך כארבעה חודשים ובהיקף של כ-70 שעות לימוד. זאת הייתה הפעם הראשונה שבה התקיים קורס מסוג זה בעפולה ובפרט, דרך רשת המרכזים הקהילתיים בעיר. אבי ברקב, רכז הקהילה ברשת המרכזים הקהילתיים, תאם וריכז את הקורס מטעם הרשת.
המשתתפים בקורס קבלו "ארגז כלים" מלא בידע בתכנים שנגעו להיבטים משפטיים וחובתו של הדירקטור בתפקידו, היבטים חשבונאיים ופיננסיים אותם צריך הדירקטור להכיר ולדעת, אתיקה, שיווק ועוד. מפגשי הקורס התקיימו פעם בשבוע והועברו על-ידי מרצים מטעם אוניברסיטת בר-אילן.

לומדים להיות דירקטורים (צילום עצמי)
לומדים להיות דירקטורים (צילום עצמי)

"הייתה זאת יוזמה של תושב עפולה ששאל מדוע לא מתקיים קורס דירקטורים בעפולה. החלטנו להרים את הכפפה, ואני שמחה שפתחנו את הקורס והייתה היענות רבה. החשיבה מאחורי פתיחת הקורס נגעה לתרומה העתידית לקהילה של משתתף שיסיים את הקורס ויהיה דירקטור בחברה ממשלתית/ציבורית", ציינה שרון טופר-אמתי מנכ"לית רשת המרכזים הקהילתיים בעפולה. "לכן, הקורס נוהל על-ידי רכז הקהילה שלנו, אבי ברקב, שהופקד על ביצוע המשימה. אני שמחה שהכל נעשה בצורה טובה מאוד ומקווה שהדבר יישא פרי בעתיד. אנו פועלים כדי לעשות דברים חדשים ושונים לחיוב ממה שנעשה בשנים האחרונות ולמלא בתוכן איכותי את הפעילויות שרשת המרכזים הקהילתיים מציעה לתושבים", סיכמה טופר-אמתי.
כך, הסתיים לו הקורס הראשון וכבר ברשת המרכזים הקהילתיים שוקדים במרץ על ביצוע של קורס נוסף שני במספרו. הקורס השני יפתח ב-22.3 ויתנהל במתכונת דומה לקורס הראשון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות