fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במקום לככב במכבי ת"א, נתקע בעין מאהל בליגה ב'

בגיל נערים רצתה מכבי תל אביב את שמריאל פרדז'ב * חילוקי דעות כספיים השאירו אותו בהפועל נצרת עילית * מכאן הקריירה שלו נתקעה במקום להמריא * השבוע כבש שער ניצחון שהשאיר את עין מאהל בליגה * סיפורו של כדורגלן מפוספס
שמריאל פרדז'ב (צילום חגאג רחאל)
שמריאל פרדז'ב (צילום חגאג רחאל)

מכבי עין מאהל גברה בשני האחרון על איחוד בני בקה ונשארה בליגה ב', לאחר משחקי המבחן המתישים בדרך להישרדות. בין החוגגים את ההישארות היה גם הכדורגלן שמריאל פרדז'ב, שעם קצת מזל ואם הדברים היו מתפתחים אחרת, יכול היה להיות היום במקומות אחרים.

שמריאל גדל במחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית וסומן על ידי המנהל המקצועי דאז, עובד גרינפלד ז"ל, ככשרון גדול שעוד יגיע רחוק. ואכן, הוא קיבל הצעה להצטרף למחלקת הנוער של מכבי תל אביב, לאחר שהמועדון עקב במשך תקופה ארוכה אחרי פרדז'ב.

שמריאל פרדז'ב (צילום חגאג רחאל)
שמריאל פרדז'ב (צילום חגאג רחאל)

אלא שהמשא ומתן בין הפועל נצרת עילית למכבי תל אביב לא צלח. נצרת עילית דרשה 100 אלף שקל פלוס אחוזים בכרטיס השחקן שלו, במכבי תל אביב דיברו על כ- 15 אלף שקל בלבד והמו"מ פוצץ, מה שלא הוסיף למצב הרוח של השחקן, שכבר התחיל לטפח חלומות על הצלחה בליגה של הגדולים. "שמריאל שחקן מוכשר, היה צריך להגיע הרבה יותר רחוק, דרשנו את מה שחשבנו שמגיע לנו, בשורה התחתונה אני צריך לדאוג לאינטרסים של הפועל נצרת עילית", אומר מנכ"ל המועדון, גיל ברעם, האיש שניהל את המו"מ בזמנו.

"הוא היה שחקן עם נתונים טובים מאוד, חזק, מהיר, עם חוש לשערים", אומר המאמן עידן בראון, היום מאמן עירוני נשר, שאימן אותו בתחילת הדרך בנצרת עילית, "הוא הבקיע אצלי כמות די גדולה של שערים. אישית, מאוד נהניתי לעבוד איתו, היה שחקן חרוץ שאהב לעבוד קשה".

-היום הוא בעין מאהל מליגה ב'

"אני אישית האמנתי שיגיע רחוק, לפחות שחקן ליגה לאומית לגיטימי. לא עקבתי אחריו בשנים האחרונות ולא יודע מה מנע ממנו להגיע לאן שהיה צריך להגיע. אולי הסיפור עם מכבי תל אביב הוציא לו את הרוח מהמפרשים ועצר את ההתקדמות שלו".

פרדז'ב, בן 21, הגיע לעין מאהל בחודש נובמבר האחרון ותרם לה 5 שערי ליגה במשחקים בהם שותף. בעונה שעברה כבש 8 שערים במדי אסי גלבוע, שמקבוצת הנוער שלה עלה לבוגרים, לאחר שעזב את מחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית.

שמריאל הוא בן מחזור של דולב אזולאי, שהצליח לתקוע יתד בהרכב הקבוצה הבוגרת של נצרת עילית. הוא חייל בשרות סדיר, משתחרר בעוד מספר חודשים ואב לילדה בת שנתיים. "בהתחלה היה קשה לגדל ילדה, אנחנו גרים לבד, אני מתפרנס מהכדורגל ומהצבא. הצבא עוזר לי הרבה", הוא אומר.

-השבוע כבשת שער ניצחון שהשאיר את עין מאהל בליגה. לשם כיוונת לפני 5 שנים?

"ת'אמת? לא. כיוונתי להגיע ליגת העל, אלו היו הציפיות שלי מעצמי".

-מה השתבש בדרך?

"לא יודע, לא יכול לגעת בנקודה מסוימת ולהגיד שבגלל זה אני לא במקום יותר גבוה היום. בשנה השנייה שלי בנוער הרגשתי שבנצרת עילית לא ממש רוצים אותי ועזבתי לאסי גלבוע".

-עד כמה הסיפור עם מכבי תל אביב פגע בקריירה שלך?

"זה פגע המון. אני חושב שאם הייתי עובר בגיל נערים למכבי ולא משתלב בבוגרים, הדלתות לליגה הלאומית היו נפתחות בפני. אם לא הייתי בליגת העל לפחות הייתי בלאומית".

-מבין את ההתעקשות של גיל ברעם במו"מ מול מכבי תל אביב?

"מצד אחד אני מבין אותו, הוא דואג לאינטרסים של המועדון, אבל מצד שני אני חושב שהיינו צריכים להסתדר. למרות הכל, אני אוהב את הפועל נצרת עילית, זה הבית שלי וחושב שהכל זה מלמעלה. מה שצריך לקרות קורה".

-רואה אפשרות שתחזור לקבוצה?

"הלוואי, אני מקווה שזה יקרה. בדיעבד יכול להיות שטעיתי כשעזבתי, אבל גם אם הייתי נשאר אף אחד לא מבטיח שהייתי משתלב בבוגרים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות