fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במכבי אחי נצרת תוהים: לאן נעלם החלוץ מוחמד חטיב?

החלוץ בן ה-21 שכבש בעונה שעברה 11 שערי ליגה והפך לשחקן הרכב קבוע, איבד העונה את מקומו בהרכב ומאזנו עומד על 0 שערי ליגה ועוד 2 בגביעי הטוטו. חטיב אף איבד את מקומו בהרכב ובמשחקים האחרונים עלה כמחליף.
מוחמד חטיב (צילום חגאג רחאל)
מוחמד חטיב (צילום חגאג רחאל)

מה קורה למי שסומן כדבר הבא במכבי אחי נצרת, מוחמד חטיב? עם המספרים היבשים אי אפשר להתווכח. החלוץ בן ה-21 שכבש בעונה שעברה 11 שערי ליגה והפך לשחקן הרכב קבוע, איבד העונה את מקומו בהרכב ומאזנו עומד על 0 שערי ליגה ועוד 2 בגביעי הטוטו. חטיב אף איבד את מקומו בהרכב ובמשחקים האחרונים עלה כמחליף.

מוחמד חטיב (צילום חגאג רחאל)
מוחמד חטיב (צילום חגאג רחאל)

רק לפני מספר חודשים ניהלה אחי נצרת משא ומתן עם קבוצות מליגת העל שהתעניינו ברכישתו. הפועל קריית שמונה הייתה הכי רצינית, אבל הסכומים שאחי נצרת היו בשמיים והוא נשאר בבית. בנצרת אמרו שעונה נוספת בליגה הלאומית תתרום להתקדמות, אבל בינתיים הכל הולך לו הפוך.
"חלוץ שלא מבקיע נכנס ללחץ ואז הדברים הפשוטים הופכים למסובכים", אומר גורם באחי נצרת. לחבר ההנהלה אחמד חילו אין ספק: "זו ירידה לצורך עלייה. הוא מתאמן טוב, עובד קשה, הוא ילד צנוע, שער אחד יחזיר לו את הביטחון ואז נחזור לראות את החלוץ של השנה שעברה. אני מדבר אתו כל הזמן, מסביר לו שהוא צריך רק שקט ואם יכנס ללחץ הכל ילך הפוך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות