fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במזל תאומים

שלושה זוגות תאומים בארבעה חודשים, זהו השיא שמציגים בגרעין התורני בנצרת עילית
התאומים אזרן
התאומים לבית אזרן

בגרעין התורני בנצרת עילית, בטוחים שריבוי לידות התאומים הוא סימן לברכת העיר למתיישביה החדשים. "אין לנו תאומים במשפחה לא מהצד שלי ולא מהצד של אשתי, זאת הייתה הפתעה גמורה מבחינתנו ואנו בהחלט רואים בה את ברכת נצרת עילית", אומר חיים עזרן אב לתאומיים בני שבועיים.

התאומים אזרן
התאומים לבית אזרן

גם אם שמים בצד את הפרשנות שעושה קשר בין ההגעה לעיר ולידות התאומים, משהו בהחלט יוצא דופן קורה בקהילה הדתית החדשה בנצרת עילית, בכל הקשור לריבוי לידות התאומים, הרבה מעל לממוצע. בארבעת החודשים האחרונים נולדו   שלושה זוגות תאומים וכולם בלידות רגילות.

התאומים הטריים ביותר , נהוראי ועילאי עברו ברית ביום רביעי שעבר. אביהם, חיים עזרן, הוא מנהל הרכש בעירייה ובין המוזמנים היה גם ראש העיר רונן פלוט.

"זאת ברכה כפולה", אמר פלוט, שקיבל את הכבוד לשבת על כסא אליהו הנביא. "אם כל התושבים יביאו תאומים בתוך שנה אנחנו מסודרים", אמר פלוט בחיוך וציין את השיעור הגבוהה של הילדים הקטנים במשפחות החדשות שמגיעות לעיר.

הורים נוספים לתינוקות תאומים הם עמירם וחגית בן עזרא והילה ואביאל בר עמי. בקהילה החדשה יש גם מוהל, יעקב זכרי, שהוא אב לשמונה ומסיים לימודי דוקטורט באוניברסיטת בר אילן.

חיים עזרן מספר כי ריבוי התאומים שנולדו לתושבים החדשים בהחלט מצביע על סימן ומזל טוב. "רצינו להגיד תודה לעיר ולתושביה, אנחנו שמחים שהתאפשר לנו לחגוג את הברית בבית הכנסת בעיר עם מוהל מקצועי ומיומן שהוא תושב העיר ואפילו הקייטרינג היה מהעיר, יש ברכה בנצרת עילית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות