fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בכירי השרים והחכי"ם של הליכוד יגיעו בחול המועד לסוכה של מליחי

סוכת האושפיזין המסורתית של מ"מ ראש העיר עפולה, שלמה מליחי, תמשיך גם השנה להיות מוקד חם כאשר רבים צפויים להגיע ולפגוש את אישי הציבור. מליחי: "מזמין את כל תושבי עפולה להיות אורחיי"
שלמה מליחי (צילום עצמי)
שלמה מליחי (צילום עצמי)

זה כבר הפך להיות מסורת רבת שנים: מדי שנה, בחול המועד סוכות מאחרים מיכל ושלמה מליחי מאות אנשים, תושבים מעפולה ומחוצה לה, לערב האושפיזין המסורתי, מסורת אותה הנהיג אביו של מליחי, המורי יחיא מליחי זצ"ל.

שלמה מליחי (צילום עצמי)
שלמה מליחי (צילום עצמי)

לאירוע מגיעים בכירי השרים והחכי"ם של תנועת הליכוד, ראשי ערים, אישי ציבור ורבים מהתושבים. בשנים האחרונות יצאו לא מעט כותרות מהנאומים של הנוכחים וגם דילים פוליטיים נסגרו בשקט בשקט מתחת לסוכתו של מליחי וגם השנה, כאשר שנת הבחירות הולכת וקרבה, אישרו כבר את הגעתם מרבית השרים הבכירים בליכוד.

גם השנה צפויים להגיע לביתם של מיכל ושלמה מליחי המוני אנשים.

שלמה מליחי אמר: "יש לי כבוד רב לשרים ולחכי"ם שמגיעים, אבל כמו בכל שנה, מבחנתי הכי חשוב לארח רבים מתושבי עפולה, גם כאלה שאני מכיר וגם כאלה שלא. מצוות האושפיזין היא חשובה מאד ואני שמח לקיימה מדי שנה ולהמשיך את מסורת מור- אבי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות