fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבלן דורש כ- 350 אלף שקלים מהפועל בית שאן

הפועל בית שאן עושה חייל בשנת 2015, בה עדיין לא הפסידה, אבל בכל הקשור למישור הכספי, הקבוצה נמצאת בבעיות כלכליות קשות
סירב להגיב. ראובן בניסטי (צילום: עצמי)
סירב להגיב. ראובן בניסטי (צילום: עצמי)
סירב להגיב. ראובן בניסטי (צילום: עצמי)
סירב להגיב. ראובן בניסטי (צילום: עצמי)

אם הפועל בית שאן לא תעביר בימים הקרובים סכום של יותר מ-350 אלף שקלים לחשבון הבנק של קבלן מבית שאן, היא תהיה חשופה לתביעה. בעונה שעברה הלווה קבלן מקומי סכומים של מאות אלפי שקלים לעמותת הפועל בית שאן לצורך כיסוי חובות ותשלום משכורות. גם ההנהלה הנוכחית לוותה מהקבלן סכום פחות או יותר דומה. יש לציין כי מדובר בשתי הלוואות שונות לטובת קבוצת הכדורגל. הכסף הועבר לחשבון העמותה שהתחייבה להעביר את הכספים שיועברו לה מעיריית בית שאן מתוך תקציב התמיכות העירוני.

בפועל לא הועברו כספים, הקבלן לא קיבל שקל אחד חזרה, השחקנים לא מקבלים שכר כבר חודשיים וכרגע למרות שהשחקנים לא השביתו את האימונים, הקבלן מאיים כאמור בתביעה. הוא שיגר מכתבי התראה לפני תביעה כנגד ארבעה חברי הנהלה: עו"ד חיים טמייט, המנכ"ל אורן מנחם, עידן כהן והמנכ"ל לשעבר מתי גרמה.

בהנהלת הקבוצה שעושים ימים כלילות כדי לאפשר את התנאים האופטימליים עבור השחקנים, נשמעו השבוע די מיואשים: "אנחנו לא מחפשים אשמים ולא לכלוכים. יש פה חברים שלקחו על עצמם התחייבויות. הם עומדים במצב לא נעים. אף אחד לא אמור לשלם חובות של מאות אלפי שקלים מכיסו הפרטי. בנינו קבוצה על סמך הבטחות, אם לא יועברו תקציבים ולא ישולמו המשכורות הקבוצה פשוט תתפרק. נעשו פה מאמצים גדולים לבנות את הפועל בית שאן מחדש בצורה בריאה. הקבוצה עלתה מליגה ג' עד לליגה א' וזה לא היה פשוט. יש קהל של מאות שמגיע למשחקי הבית ומשחקי החוץ. מחלקת הילדים והנוער השתקמה והתרחבה. חבל שכל זה יירד לטימיון".

אחד ממקבלי מכתבי ההתראה אמר: "זה סיפור לא נעים, לא לווינו כסף בשביל הצרכים הפרטיים שלנו, לקחנו כסף בשביל הקבוצה". הקבלן ששיגר את המכתבים ולו חייבת הקבוצה כספים, סירב להתייחס לידיעה. יושב ראש הקבוצה ראבן בניסטי וההנהלה סירבו להגיב על הדברים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות