fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוטי אוחיון הולך ומתרחק מהחלום

בהפועל פתח תקווה מתרשמים מהיכולות בטכניות של שחקן הפועל בית שאן, אבל לא מרוצים מהנתונים הפיסיים של השחקן הצנום
מוטי אוחיון (צילום: קרן אקריש)
מוטי אוחיון (צילום: קרן אקריש)

קשר הפועל בית שאן, מוטי אוחיון, ממשיך להרשים באימוני הפועל פתח תקווה, שם הוא נבחן, אולם בשורות העולה החדשה לליגת העל עדיין לא שמוכנעים שהם רוצים להחתים אותו.

צילום: קרן אקריש

לצד היכולת הטכנית הגבוהה, בפתח תקווה חוששים ממה שאנשי העמק יודעים מזמן: היכולת הפיסית החלשה של אוחיון, שעשויה למנוע ממנו לשחק כשווה בין שווים בליגת העל, שם המגינים פיסיים וקשוחים. "יש לו יכולת טכנית שאין להרבה שחקנים בליגת העל", אומר גורם בקבוצה, "אבל אי אפשר להתעלם מהממדים הצנומים שלו. הוא צריך לעובד שנה שלמה בחדר כושר, לפני שיגיע לליגת העל.

בסביבתו של השחקן לא כל כך אהבו לשמוע את הדברים, וטענו כי יש בליגת העל לא מעט שחקנים בעלי מבנה גוף כמו שלו, שבכל זאת מצליחים להתמודד כשווים מול שווים מול ההגנות.

המאמן עידן בראון מסביר: "הוא משאיר רושם טוב באימונים, יש לו יכולת טכנית גבוהה, אבל אני עדיין לא משוכנע שהוא יכול להיכנס לרוטציה ולקבל דקות משחק. לא הייתי רוצה לייבש אותו עונה שלמה בלי שיקבל דקות משחק".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות