fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"השאיפה להקים בבית שאן קואליציה מקיר אל קיר"

כך מצהיר ראש העירייה החדש בבית שאן רפי בן שטרית
ראש עיריית בית שאן רפי בן שטרית
רפי בן שטרית (צילום: עצמי)

שבוע לפני כניסתו הרשמית לתפקיד ראש עיריית בית שאן, ממשיך רפי בן שטרית לקיים פגישות עם נציגי הבית היהודי ועם תנועות 'קסם' ו-'ביחד', שזכו במנדט כ"א, כדי לסגור כבר בימים הקרובים על כניסתם לקואליציה.

כמו כן, נציגים מטעמו ומטעם סיעת 'חנוך לנער', שזכתה בארבעה מנדטים במועצת העיר, מקיימים שיחות במטרה לגשר על הפערים שקיימים ולהתגבר על מכשולים שונים המעכבים את הצטרפותם לקואליציה.

בן שטרית הצהיר השבוע, כי על אף רצונו לצרף בהקדם את כל מי שנבחרו למועצת העיר לקואליציה, הוא לא יתפשר על עקרונות, אשר בשמם ועל בסיסם הוא ניהל את מערכת הבחירות שלו, ולא יסטה מהם.

ראש העירייה הנבחר ציין, כי הוא קורא לכל מי שטובת העיר חשובה ויקרה להם להתגייס בכל דרך אפשרית כדי לסייע לו בקידום נושאים רבים המצויים על הפרק.

"בפגישות שקיימתי השבוע במשרדי הממשלה התוודעתי מקרוב על מצבה של עיריית בית שאן. התברר לי, כי המצב אינו פשוט בלשון המעטה. הקשיים הרבים שניצבים בפניי מהווים עבורי אתגר ואיתם אני הולך להתמודד באומץ. אני מודע לגובה הציפיות ממני ואעשה כל מה שנדרש ומתחייב על מנת להצדיקן ובעיקר על מנת ליצור עתיד טוב יותר לכל תושבי העיר", ציין בן שטרית.

יצוין, כי עם בחירתו לתפקיד מיהרו שני ראשי העיר הקודמים, שלמה בן לולו ופיני קבלו, לברך את בן שטרית על בחירתו והבטיחו לו כי הם יעמדו לרשותו ויסייעו לו ככל שיבקש.

רפי בן שטרית (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות