fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית שאן: תושב נורבגיה נאשם ב- 5 מעשים מגונים בסטודנטיות לרפואה

היום (ג') הוגש כתב אישום לבית המשפט נגדתושב נורבגיה השוהה בארץ במסגרת חילופי סטודנטים. על פי עובדות כתב האישום, לפני שבוע התקיימה מסיבת סטודנטים באכסניית נוער בבית שאן. במהלך המסיבה, ביצע הנאשם מעשים מגונים ב-5 סטודנטיות לרפואה וכליאת שווא של אחת מהן.
צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

פרקליטות מחוז הצפון , באמצעות עו"ד עינת גוטסמן-סער , הגישה  היום (ג') לבית המשפט השלום בנצרת כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד תושב נורבגיה השוהה בארץ באופן זמני במסגרת חילופי סטודנטים.

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

על פי עובדות כתב האישום, לפני שבוע התקיימה מסיבת סטודנטים מאותה מסגרת, באכסניית נוער בבית שאן. במהלך המסיבה, ביצע הנאשם מעשים מגונים ב-5 סטודנטיות לרפואה וכליאת שווא של אחת מהן.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה להורות על איסור פרסום פרטי זהות המתלוננות והגישה לבית המשפט בקשה לגביה מוקדמת של עדות ארבע מתלוננות ושל עדי התביעה נוספים שעומדים לעזוב את הארץ בקרוב  הסטודנטיות בשנות ה- 20 לחייהן מתגוררות בצרפת, מנורווגיה, גרמניה, מפולין,  הן סטודנטיות לרפואה בארצות המוצא שלהן.

בכתב האישום נכתב: במהלך המסיבה, בשעה 24:00 או בסמוך לכך, ניגש הנאשם אל אחת הבנות והחמיא לה. היא הודתה לנאשם, קמה ממקומה והלכה אל חדרה שבאכסניה, אותו היא חלקה עם סטודנטים נוספים ובניהם הנאשם. בהמשך נרדמה על מיטתה. זמן מה אחר כך, נכנס הנאשם אל החדר בו ישנה, רכן מעליה, דחף את כתפה, ליקק את פניה ונישק אותה.

במהלך במסיבה, ניגש הנאשם אל ס. ונישק את ידה ואת צווארה. ס. אמרה לנאשם לחדול ממעשיו אלו, אך הנאשם המשיך לנשקה שוב ושוב.הנאשם עקב אחרי ס. נכנס אל חדרה אחריה ושוב ניסה לנשקה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות