fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית שאן: הסוכה של מוריס אוחנה מועמדת להריסה

מוריס אוחנה מבית שאן, מראשי המאבק בדיור הציבורי, בנה סוכה בה הוא מתגורר, ועכשיו היא מועמדת להריסה. העירייה: "אנו פועלים על פי החוק". אוחנה: "אני מיואש, אין לי לאן ללכת"
מוריס אוחנה (צילום: עצמי)
מוריס אוחנה (צילום: עצמי)

"אין לי לאן ללכת, אין לי עבודה, אין לי בית, בניתי סוכה של 10 מ"ר, גשם מטפטף עליי. אני לא רוצה כלום מאף אחד, שיניחו לי, אני עייף ממאבקים", אומר מוריס אוחנה, מראשי המאבק בדיור הציבורי, מי שהקים מאהל ברחבת העירייה, ומתגורר היום במבנה רעוע שהקים במו ידיו בגינה של קרובת משפחתו.

בלילות הקרים האחרונים, הוא נעזר בשמיכות רבות וכמה דליים מפלסטיק אליהם נשפכו המים. חשמל סיפקה לו אחת השכנות. "בן אדם שדוחקים אותו לפינה, אין לו מה להפסיד. אני מפה לא זז", הוא מבהיר, לאחר  שהוצא נגדו צו הריסה, וכתב אישום בגין בנייה בלתי חוקית. "אני לא מאשים אף אחד. אני לא רוצה לריב עם אף אחד. ניהלתי מאבק עיקש עם ראש העיר הקודם ז'קי לוי. זה לא הוביל אותי לשום מקום, עובדה שאני עדיין ברחוב", הוא אומר.

בבחירות האחרונות היה מהפעילים המרכזיים של ראש העיר הנבחר רפי בן שטרית. בחירתו של בן שטרית כך נראה, לא שיפרה באופן משמעותי את מצבו. "אני מיואש אין לי לאן ללכת, אני גם לא רואה איך המצב שלי משתפר. תראה לאן הגעתי, בניתי סוכה בגינה השכונתית ואני ישן פה".

מעיריית בית שאן נמסר בתגובה כי היא פועלת על פי החוק.

מוריס אוחנה (צילום: עצמי)
מוריס אוחנה (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות