fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית שאן: החלום של שמעון דהן התגשם

שמעון דהן מבית שאן, צעיר הלוקה בתסמונת דאון, יחל את לימודיו בחוג לתקשורת במכללה האקדמית כנרת. בפעם הראשונה בארץ שצעיר עם תסמונת דאון ישב במחלקה לתקשורת וילמד את הנושא שהוא הכי אוהב. דהן הוא לא יחיד, הוא חלק מעשרות סטודנטים צעירים מהצפון ומרחבי הארץ הלומדים במכללת 'כישורי חיים'
שמעון דהאן ומנשה רז באולפן הרדיו (צילום עצמי)

בשבוע הבא ייכנס שמעון דהן, צעיר בן 26 מבית שאן שנולד עם תסמונת דאון, בשערי המכללה האקדמית כנרת ולצד צעירים נוספים, השואפים לקריירה בתחום התקשורת, ילמד שמעון קורס מעשי בתחום השידור ברדיו. הקורס יועבר על ידי איש התקשורת מנשה רז.

בפעם הראשונה בארץ שצעיר עם תסמונת דאון ישב במחלקה לתקשורת וילמד את הנושא שהוא הכי אוהב. דהן הוא לא יחיד, הוא חלק מעשרות סטודנטים צעירים מהצפון ומרחבי הארץ הלומדים במכללת 'כישורי חיים' שנוסדה על ידי ירדנה אמסלם, שגם בנה ערן בעל צרכים מיוחדים. מטרת המכללה הוא פיתוח מיומנות וכישורי חיים אפקטיביים לצעירים מעל גיל 21, בעלי צרכים מיוחדים (תסמונת דאון, אוטיזם ופיגור). מכללה ששמה לעצמה בצעד אמיץ למצוא פתרונות לחיים בוגרים ושילוב בקהילה. מהלימודים, הצעירים יוצאים לעבודה ולהשתלבות בקהילה.

שמעון דהאן ומנשה רז באולפן הרדיו (צילום עצמי)

שיתוף הפעולה בין המכללה לכישורי חיים ובין המכללה האקדמית כנרת, קיים מזה כשלוש שנים. את המהלך יזמו והובילו אנשי הסגל האקדמי של המחלקה לתקשורת: טלי אפרת, אריאל מיירוז ויובל פלג, מרצה בכיר במחלקה לתקשורת, שזכו ללווי צמוד של ראש המחלקה, פרופ' חוה תדה, במטרה לקרב סטודנטים בעלי צרכים מיוחדים להכרת העולם האקדמי, ומאידך לעודד את הסטודנטים במכללה האקדמית כנרת לתרום מזמנם ולהתנדב למען הקהילה. הפעילות המשותפת בתחומי היצירה הקולנועית והשיווק החברתי, כוללת ביקורים הדדיים, גיוס סטודנטים מתנדבים לפעילות במכללת כישורי חיים ועוד.

במוצ"ש, 2 למרץ עורכת מכללת כישורי חיים אירוע התרמה ברדיו בר, בבית קשת לטובת מימון פרויקטים נוספים לצעירי מכללת כישורי חיים. מכירת כרטיסים בטלפון: 04-6710055.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות