fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית שאן בלב ובנשמה

האולטראס של הפועל בית שאן רודפים אחרי הקבוצה שלהם, ממלאים את המגרשים ומאמינים שאפשר להחזיר עטרה ליושנה. "מצחיק להזכיר את בית שאן באותה נשימה עם קבוצות בליגה א'", הם אומרים
אוהדים בנשמה. אולטראס (צילום: ירון כהן)
אוהדים בנשמה. אולטראס (צילום: ירון כהן)

״הפועל בית שאן עבורנו היא ספינת הדגל של העיר״, מסביר מאור זמיר, מראשי האולטראס של הפועל בית שאן, ״אנחנו הולכים אחרי הקבוצה לכל מקום בארץ וזה מדהים, בכל מקום שתלך בעיר אתה תשמע כל השבוע שמדברים ומתעניינים על הקבוצה. יש לנו מטרה- להחזיר עטרה ליושנה״.

הפועל בית שאן של השנים האחרונות אינה מזכירה את אותה קבוצה ששיחקה בזמנו במשך חמש עונות רצופות בליגה הבכירה של הכדורגל הישראלי, והתמודדה בכבוד מול מכבי והפועל תל אביב, מכבי חיפה, בית״ר ירושלים ואחרות, אבל אי אפשר להתחמק מהתחושה שמשהו חיובי קורה, שגברים מתחילים להתעורר.

לפחות בדבר אחד אין לקבוצה של היום במה להתבייש: האוהדים המסורים שלהם מגיעים בהמוניהם תל משחק בית וחוץ, שרים, מעודדים והופכים כל משחק לחוויה אחת גדולה. ללא ספק, להפועל בית שאן הקהל הגדול והחם ביותר בליגה א' ואף מעבר לכך.

האולטראס של הפועל בית שאן מונים כ-60 אוהדים מסורים, בכל הגילאים, חלקם נשואים עם ילדים. באולטראס אפשר למצוא את מאור זמיר, אורון חיים יהודאי, יוסי תמים, דודי דוד, ורבים אחרים.

הסיפור המלא מחר ב"ידיעות הגליל".

אוהדים בנשמה. אולטראס (צילום: ירון כהן)
אוהדים בנשמה. אולטראס (צילום: ירון כהן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות