fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית שאן: חלמיש יהפוך לרחוב 'השישה' לזכרם של ששת הנרצחים בפיגוע

במלאות 14 שנה לפיגוע הטרור הרצחני שאירע בסניף הליכוד בבית שאן ב - 28.11.2002
רחוב חלמיש (צילום עצמי)
רחוב חלמיש (צילום עצמי)

ועדת השמות בעיריית בית שאן אישרה את בקשתו של ראש העיר, רפאל בן שטרית, לשינוי שמו של רחוב חלמיש לרחוב 'השישה'. רחוב חלמיש חוצה את מבני המגורים במתחם ה – 900 בשכונת חיסכון ועובר בסמוך ובמקביל לסניף הליכוד, שבו אירע פיגוע הטרור הרצחני.
ראש העיר הסביר כי נכון וראוי לשנות את שמו של רחוב חלמיש לרחוב 'השישה', אשר מציין את ששת נרצחי הפיגוע – חמישה מהם תושבי העיר בית שאן.

רחוב חלמיש (צילום עצמי)
רחוב חלמיש (צילום עצמי)

כזכור, בצהרי היום, ב- 28.11.2002, היום שבו התקיימו בחירות מקדימות (פריימריס) לבחירת מועמדים לרשימת הליכוד לכנסת, כשהסניף המה מאדם, חדרו שני מחבלים והחלו לירות לכל עבר. בפיגוע נרצחו אהוד אביטן ז"ל, מוטי אברהם ז"ל, שאול זילברשטיין ז"ל, יעקב לארי ז"ל, חיים עמר ז"ל, דוד פרץ ז"ל ונפצעו עשרות נוספים.
ראש העיר בן שטרית ציין כי העירייה תקיים ביום חמישי, כב' בכסלו (בסמוך לתאריך העברי שבו נרצחו השישה) אירוע רב משתתפים בהשתתפות המשפחות השכולות ונכבדי ציבור. במסגרת טקס הזיכרון, במלאות 14 שנה לפיגוע בסניף הליכוד בבית שאן, העירייה תציב ברחוב שלט ואבן זיכרון על מנת לטבוע לעד את המקום בחותם הרצח הנפשע והזדוני שאירע בו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות