fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בטקס ספורטאי השנה 2017: לוחם קונג-פו ממגדל העמק

לוחם הקונג-פו ממגדל העמק, ניקולאי פושקוב השתתף בטקס ספורטאי השנה של ישראל לשנת 2017 לאחר שזכה השנה באליפות אירופה לקונג-פו
אלכסנדר פרנקל (צילום עצמי)
אלכסנדר פרנקל (צילום עצמי)

בטקס חגיגי ומרשים שהתקיים בתאטרון הבימה בתל אביב, בהשתתפות שרת התרבות והספורט מירי רגב ובכירי הספורט בישראל, נבחרו מצטייני שנת 2017 בענפים השונים. מדובר באירוע שנתי בו חוברים גופי הרוחב של הספורט – הוועד האולימפי, הוועד הפראלימפי, התאחדות "אילת" (ענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים) ו"אתנה" לקידום ספורט נשי בישראל, לקיום טקס ממלכתי-לאומי לציון הספורטאים והספורטאיות המצטיינים של השנה.

אלכסנדר פרנקל (צילום עצמי)
אלכסנדר פרנקל (צילום עצמי)

ספורטאי השנה הבולטים שנבחרו הכדורגלן תומר חמד, הכדורגלנית לי פלקון, הכדורסלן עמרי כספי והכדורסלנית נעמה שפיר.

הנציג של מגדל העמק, ניקולאי פושקוב, הוזמן לטקס לאחר שזכה השנה באליפות אירופה בקונג-פו שהתקיימה בחודש מאי השנה בגיאורגיה במסגרת התאחדות "אילת" לספורטאים בענפים התחרותיים הלא אולימפיים.

במהלך הטקס הוזמן פושקוב עם מאמנו אלכסנדר פרנקל לבמה וקיבל תעודת הוקרה מידיה של שרת התרבות והספורט מירי רגב.

לאחר הטקס סיפר פושקוב על החוויה: "ההרגשה הייתה מעולה. היה טקס ברמה גבוהה מאוד בו נכחו כל הספורטאים הכי טובים בישראל ואני שמח שייצגתי בכבוד את העיר שלי מגדל העמק".

ממלא מקום סגן ראש העיר סרגיי אוקלנדר שהוזמן לטקס וייצג את ראש העיר אלי ברדה אמר: "אני גאה בתושב העיר שלנו ניקולאי פושקוב על זכייתו במקום הראשון באליפות אירופה אני מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות