fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחנוכה: תחרות אגרוף בינלאומית לזכרו של החייל אופק קלוגמן ז"ל

התחרות תתקיים זו שנה שנייה בחסות ראש העיר רונן פלוט, אופק היה אלוף אגרוף לנוער שוויתר על קריירה ספורטיבית לטובת שירות קרבי וביולי 2017 נהרג בתאונת דרכים
אופק קלוגמן ז"ל (צילום עצמי)
אופק קלוגמן ז"ל (צילום עצמי)
אופק קלוגמן ז"ל (צילום עצמי)

במהלך חג החנוכה, בין התאריכים 6-9 בדצמבר, נצרת עילית תארח בפעם השנייה תחרות אגרוף בינלאומית לנוער בהשתתפות כ- 70 ספורטאים מהארץ וממדינות שונות בחו"ל בהן: רוסיה, אוקראינה, בלארוס, ליטא, מולדובה, פולין וישראל.

התחרות תתקיים באולם הספורט המחודש של בי"ס "אלון" בחסות עיריית נצרת עילית והעמותה לקידום הספורט. התחרות תתקיים לזכרו של אופק קלוגמן, שהיה אלוף אגרוף לנוער וויתר על קריירה ספורטיבית לטובת שירות קרבי בסיירת אגוז, הוא קיפח את חייו בנסיבות טרגיות.

בשנה שעברה נצרת עילית ייצגה בכבוד את ענף האגרוף וזכתה בהישג מרשים, יגאל זץ תלמיד כיתה י' זכה במקום השני בתחרות.

ראש העיר רונן פלוט נתן את ברכתו למיזם: "מועדון האגרוף של נצרת עילית מציג הישגים מדהימים ברמה הארצית והבינלאומית, תחרות מעין זו רק מחזקת אותו ומוסיפה למעמדו בתחום", אמר פלוט וציין את הערך המוסף שיש לתחרות: הנצחת זכרו של בן העיר  אופק גלוקמן שנהרג בתאונת דרכים והיה ספורטאי מצטיין.

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות