fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בוטלה פגישה משולשת בנושא איחוד הקבוצות בעמק

נודע כי ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה כועס על החלטתו של ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט, שלא להתחלק בארנונה שצפויה להתקבל בעקבות העברת המפעל הצבאי מש"א מאזור המרכז לאזור התעשייה ציפורית השייך לנצרת עילית.
52 רשויות | ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה (צילום: קרן אקריש)
פנה לשרה. ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה (צילום: קרן אקריש)

פגישת פסגה משולשת שהייתה אמורה להתקיים היום (שלישי) בין ראשי הערים של עפולה, מגדל העמק ונצרת עילית, בנוגע לאיחוד קבוצות הכדורגל ואולי גם הכדורסל, בוטלה בעקבות החלטתו של ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה לפוצץ את הנושא, לפחות בשלב זה.

אלי ברדה (צילום: קרן אקריש)
אלי ברדה (צילום: קרן אקריש)

נודע כי ברדה כועס על החלטתו של ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט, שלא להתחלק בארנונה שצפויה להתקבל בעקבות העברת המפעל הצבאי מש"א מאזור המרכז לאזור התעשייה ציפורית השייך לנצרת עילית.
גורם בעיריית מגדל העמק אישר את הפרטים.
גורמים בעיריית נצרת עילית אמרו: "על מש"א התמודדו לפחות 40 ראשי רשויות בנגב ובגליל, בקשתו של רונן התקבלה ובהתאם יצאה הודעה רשמית ממשרד הביטחון, אין שום סיבה שהעירייה תחלק ארנונה ליישוב שביקש לקבל את המפעלים ולא קיבל. שהרי אם כן, כל 40 הרשויות זכאיות לקבל נתח מהארנונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות