fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהפועל עפולה רוצים את הכרטיס לפליאוף העליון

נתנאל גולדמן: "בטוח שהחברים שלי יודעים את משמעות המשחק ואת החשיבות שלו להמשך העונה. אני סומך עליהם ב- 100 אחוזים, שיעשו את העבודה, ינצחו ויביאו אותנו לאיפה שאנחנו צריכים להיות"
נתנאל גולדמן
נתנאל גולדמן (צילום דוברות המועדון)

הפועל עפולה תתייצב מחר (שישי) למשחק הכי חשוב שלה העונה: 90 דקות מפרידות בינה ובין עלייה לפליאוף העליון, הישג שהגיעה אליו רק תחת המאמן ירון הוכנבוים. היום יארחו השחקנים של ראובן עטר את הפועל ירושלים מהתחתית, כשהם תלויים אך ורק בעצמם. ניצחון והם בפליאוף העליון, בלי לחכות לתוצאות של הקבוצות האחרות. הפסד יסבך את העניינים.

נתנאל גולדמן
ספורטאי השנה של ידיעות הגליל. נתנאל גולדמן (דוברות הפועל עפולה)

הקשר המצטיין נתנאל גולדמן לא ישחק מול הפועל ירושלים בגלל 5 כרטיסים צהובים כמו גם מוחמד הינדי, שספג כרטיס אדום במשחק ההפסד למכבי אחי נצרת. אחרי שני משחקים ללא ניצחון, רוצים בהפועל עפולה לחזור למסלול הניצחונות.

נתנאל גולדמן: "לצערי לא אשחק, אבל אני בטוח שהחברים שלי יודעים את משמעות המשחק ואת החשיבות שלו להמשך העונה. אני סומך עליהם ב- 100 אחוזים, שיעשו את העבודה, ינצחו ויביאו אותנו לאיפה שאנחנו צריכים להיות- הפליאוף העליון".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות