fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהפועל עפולה חוששים: פודי יאלץ לעבור ניתוח

השחקן שנפצע במחנה האימונים בסלובניה שמע מספר אבחנות ממספר רופאים. אמור לעבור בימים הקרובים צילום MRI, שבעפולה מקווים כי ישפוך יותר אור בנוגע לפציעתו. בינתיים הוא עובר טיפולים אינטנסיביים
מוחמד פודי (צילום עצמי)
מוחמד פודי (צילום עצמי)

מה קורה עם מוחמד פודי? החלוץ בן הגלבוע, שחתם העונה בהפועל עפולה, סובל מפציעה בברך שחומרתה עדיין לא ברורה וכלל לא ידוע מתי יחזור לשחק.

פודי, שהחל את הקריירה שלו באסי גלבוע ומאז הספיק לשחק במספר קבוצות בליגה הלאומית, ביניהן הפועל רעננה, אתה העפיל לליגת העל, בני לוד ובית"ר תל אביב, נשמע השבוע מתוסכל: "משגע אותי שאף אחד לא יודע להגיד לי בדיוק מה חומרת הפציעה ומתי אחזור לשחק. כל רופא נותן לי אבחנה אחרת על הפציעה שלי", הוא אומר.

החשש של פודי וגם של אנשי הפועל עפולה הוא שבסופו של דבר ייאלץ לעבור ניתוח, שישבית אותו מפעילות לתקופה ארוכה.

מוחמד פודי (צילום עצמי)
מוחמד פודי (צילום עצמי)

פודי נפצע במשחק אימון שקיימה הפועל עפולה במחנה האימונים בסלובניה, נגד אריס לימסול מקפריסין, שהסתיים בניצחון 1-0 של העפולאים.

פודי אמור לעבור בימים הקרובים צילום MRI, שבעפולה מקווים כי ישפוך יותר אור בנוגע לפציעתו. בינתיים הוא עובר טיפולים אינטנסיביים אצל גיא תדמור. "זה מתסכל, במיוחד אחרי שעברתי מחנה אימונים מוצלח ואני יודע שהמאמן אייל לחמן רוצה שאשחק כחלוץ, במו ששיחקתי אצלו בהפועל רעננה".

פודי חוזר לליגה הישראלית, לאחר שבעונה שעברה שיחק בקבוצת אל אזהריה מהליגה הפלשתינאית, שם רשם לזכותו שער אחד בשלב הבתים באליפות אסיה, נגד קבוצה מעומאן. "זה הסיוט של כל שחקן כדורגל, מקווה לעבור את התקופה הקשה בשלום וכמה שיותר מהר, לחזור למגרשים ולעשות את מה שאני הכי אוהב", הוא אומר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות