fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהפועל נצרת עילית ינסו להעביר בבקרה את אמסיס, עטר וזנו

שעות הצהריים המוקדמות אמור המנכ"ל, גיל ברעם, להגיע למשרדי הבקרה התקציבית בתל אביב ולנסות להעביר את השחקנים. יחד עם זאת, בנצרת עילית יודעים שהסיכויים לכך הם קלושים. "אין ערבויות כספיות חדשות", הם אומרים ומודים: "אם גיל יצליח להעביר את השחקנים, זה יהיה נס משמיים". המנכ"ל גיל ברעם: "אני אופטימי, מאמין שיהיה בסדר, כבר עשינו דברים בלתי אפשריים במועדון הזה".
. אמסיס (צילום חגאג רחאל)
אמסיס (צילום חגאג רחאל)

בהפועל נצרת עילית יעשו בשעות הקרובות מאמץ עילאי בכדי לאפשר את שיתופם של השחקנים שעדיין לא עברו בבקרה התקציבית, במשחק הליגה היום (שני, שעה 19:00) נגד בני לוד בחוץ. השחקנים שטרם עבור בבקרה הם החלוצים ג'ורג' אמסיס ורועי עטר וכן המגן יהודה זנו.

. אמסיס (צילום חגאג רחאל)
אמסיס (צילום חגאג רחאל)

בשעות הצהריים המוקדמות אמור המנכ"ל, גיל ברעם, להגיע למשרדי הבקרה התקציבית בתל אביב ולנסות להעביר את השחקנים. יחד עם זאת, בנצרת עילית יודעים שהסיכויים לכך הם קלושים. "אין ערבויות כספיות חדשות", הם אומרים ומודים: "אם גיל יצליח להעביר את השחקנים, זה יהיה נס משמיים".

המנכ"ל גיל ברעם: "אני אופטימי, מאמין שיהיה בסדר, כבר עשינו דברים בלתי אפשריים במועדון הזה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות