fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך למלכות היופי

ניקול רזניקוב, תלמידת ויצו ניר העמק, הגיעה לשלב הסופי בתחרות מלכת היופי של ישראל * "מילאתם את לבי בים של שמחה וריגושים", הודתה למסמסים למענה * שלב הגמר יתקיים ב- 1 במאי, בעפולה מחזיקים אצבעות
ניקול רזניקוב (צילום רפאל בן דוד)
ניקול רזניקוב (צילום רפאל בן דוד)

נציגת עפולה והעמקים בתחרות מלכת היופי של ישראל לשנת 2018, ניקול רזניקוב, העפילה לשלב 4 המועמדות הסופיות, לאחר שצלחה בשלום את שלב הצבעת הקהל הרחב, שמסתבר כי אהב את המראה של הנערה מהעמק, תלמידת כיתה י"ב בבית הספר ויצו ניר העמק, בת 18, שבעוד מספר חודשים תתגייס לשרת בצה"ל.

ניקול רזניקוב (צילום רפאל בן דוד)
ניקול רזניקוב (צילום רפאל בן דוד)

"תודה על התמיכה והאהבה שהענקתם לי, שבוע ההצבעות היה פשוט מטורף, בחלומות הכי פרועים שלי לא דמיינתי את כמות הפרגון שקיבלתי, זה רחוק מלהיות מובן מאליו", הודתה ניקול רזניקוב לאלפי המסמסים למענה, "מילאתם את לבי בים של שמחה וריגושים".

כזכור, ניקול רזניקוב הגיעה לתחרות במקרה, לאחר שחברה טובה שלה המליצה עליה ללא ידיעתה. רזניקוה החליטה "ללכת עד הסוף", וכעת היא אחת מארבע המועמדות הסופיות לזכייה בתואר. בויצו ניר העמק אמרו שזו גאווה גדולה עבורם שתלמידה מבית הספר הגיעה לשלב כל כך מכריע בתחרות. "היא מייצגת את בית הספר בכבוד, מחזיקים לה אצבעות שתחזור עם הכתר", אמרו בניר העמק, שם הם מתכוונים לערוך לכבודה מסיבה גדולה.

ההכתרה הסופית של מלכת היופי של ישראל תתקיים ב- 1 במאי, כאמור, 4 בנות העפילו לשלב זה ויתחרו על תואר מלכת היופי לשנת 2018. "עכשיו רק נשאר להחזיק אצבעות ולחכות שאביא את הכתר הביתה", סיכמה רזניקוב, שלדברי גורמים בהפקת התחרות היא מועמדת רצינית לזכייה בכתר ולייצג את מדינת ישראל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות