fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בגיל 42 חגג אושרי לוי את העלייה ה- 12 בקריירה

השוער הוותיק, שהפך לקבלן עליות, מספר על העונה המיוחדת והמרגשת שעבר עם מועדון ספורט ג'וליס, בדרך לעלייה לליגה ב' ועל פרישה הוא בכלל לא חושב. "אלך מקום שירצה אותי, למקום עם אתגר לעלות ליגה"
אושרי לוי (צילום עצמי)
אושרי לוי (צילום עצמי)

בגיל 42 חגג השוער הוותיק, אושרי לוי, ששיחק בהפועל נצרת עילית בימי ליגת העל העליזים, את העלייה ה- 12 בקריירה שלו, הפעם עם מועדון ספורט ג'וליס, שעלתה מליגה ג' לליגה ב'. "זו העלייה ה- 12 שלי ואני רוצה עוד, זה ממכר, משכר, מי שטעם את זה פעם אחת לא יכול להיגמל מזה", הוא אומר.

"כל עלייה והייחודיות שלה, זו עלייה שקשה להסביר בשני משפטים, אף אחד לא ספר אותנו בתחילת העונה, לכל עלייה יש סיפור, בונוס, דיברו כל הזמן על הקבוצה מהגולן, קבוצה טובה, מאומנת שהייתה פייבוריטית לעלייה, אנחנו הוכחנו שכדורגל משחקים עד הסוף", אומר אושרי לוי, "אני משווה את העלייה שלנו לריצת מרתון ל- 42 קילומטרים. 41 קילומטרים היינו אי שם מאחור, אף אחד לא ספר אותנו, בקילומטר האחרון נתנו גז והתחלנו לעקוף את כולם".

אושרי לוי (צילום עצמי)
אושרי לוי (צילום עצמי)

מי שמכיר את ההיסטוריה של אושרי לוי, יודע שלמרות שהוא משחק בעמדת השוער, מדי עונה הוא גם כובש מספר שערים וכך היה גם העונה. במאזנו 3 שערי ליגה.

אושרי לוי על העונה המיוחדת שעבר עם קבוצתו: "עברנו טלטלה איומה במהלך העונה, לפני חודש נהרג בתאונה אווירית תת אלוף מוניר נור, שאחיו עמר נור הוא היו"ר שלנו, זה משהו שזעזע אותנו מאוד, הוא אשי ניק שעושה עבודת קודש למען המועדון ולמען ילדי הכפר, הוא חיבר חבורה של צעירים, בלי שמות מפוצצים

-שיתפת פעולה עם ישראל דרור, ששיחק אתך בהפועל נצרת עילית בליגת העל

"הוא הגיע אלינו בינואר, אני אישית התעקשתי שיגיע אלינו, הוא שיחק כבלם, בן אדם מדהים וחבר מדהים, היה כיף לשחק אתו ולחגוג ביחד עלייה

-עד מתי תשחק כדורגל?

"אקח הפסקה של שבוע שבועיים, חופש עם המשפחה ואז אתפנה לחשוב מה הלאה, אבוא עם כוחות מחודשים למקום שירצה אותי, למקום עם אתגר לעלות ליגה. אמשיך לשחק כל זמן שאלוהים ייתן לי כוח, אחרי המשפחה, הכדורגל זה הדבר הכי חשוב לי בחיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות