fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אתם על דרך המלך"

מנכ"ל רשת אורט התפעל מהקפיצה הדרמטית בהישגי הבגרות בנצרת עילית. צבי פלג ואנשי מטה הרשת ביקרו בבתי הספר בנצרת עילית
אנשי אורט במהלך הביקור (צילום עצמי)
אנשי אורט במהלך הביקור (צילום עצמי)

הקפיצה הדרמטית בהישגי הזכאות לבגרות בנצרת עילית והעלייה באיכות התעודה והזכאות לבגרות מצטיינת עמדו במרכז ביקורו של מנכ"ל רשת "אורט", צבי פלג, בבתי הספר התיכוניים בנצרת עילית. פלג הגיע יחד עם אנשי המטה של הרשת, מפקחת בית הספר ומנהל החינוך של העירייה אורנה פישר.

מנהל תיכון אורט "אלון" דוד אטמור קיבל את פניהם יחד עם צוות ההנהלה והמורים. פלג התפעל מהישגי התלמידים והיוזמות החינוכיות החדשניות שמוביל בית הספר גם בתחום הערכי חברתי. ראש מנהל חינוך וקהילה אורנה פישר ציינה את שיתוף הפעולה ההדוק של המנהל העירוני עם הצוותים החינוכיים בבתי הספר: "לכולנו אינטרס משותף ומטרה אחת – טובת התלמיד והדאגה האמתית  לרווחתו ולהצלחתו".

מנהל בית הספר דוד אטמור הציג כי את ההישגים יוצאיה דופן של בית הספר בקיץ האחרון עם  למעלה מ- 80 אחוזים זכאות לבגרות וציין את התמיכה הרחבה שמעניק ראש העיר רונן פלוט לכל בקשה ועניין הקשורים בחינוך. "יש לנו ראש עיר שמעמיד את החינוך בראש סדר היום העירוני לא במילים אלא במעשים ולהשקעה יש תוצאות", אמר אטמור. המנכ"ל פלג לא יצא מהביקור בידיים ריקות והבטיח להעניק לבית הספר תקציב מיוחד להקמת מתחם למידה חדשני מתקדם.

ראש העיר רונן פלוט: "רשת "אורט" היא הפרטנר שלנו בהישגי החינוך ושיתוף הפעולה המוצלח הוא המפתח להצלחה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות