fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אתה לא מספיק להתרגל לשיגעונות של מאמן וכבר מגיע אחר"

שחקנים בהפועל עפולה לא אוהבים את הנדנדה בעמדת המאמן * יובל שאוט: "זה לא דבר אידיאלי ולא פשוט להתרגל לשלושה מאמנים בפרק זמן כל כך קצר" * נתנאל גולדמן: "ברור שזה לא מצב אידיאלי"
אופיר חיים (צילום חגאג רחאל)
לא ממהר. אופיר חיים (צילום חגאג רחאל)

שחקנים בהפועל עפולה טוענים כי חילופי המאמנים התכופים עד כה, פוגעים בהם וביכולת שלהם. "אתה עוד לא מספיק להתרגל לדרישות ולשיגעונות של מאמן וכבר נגיע מאמן אחר", אומר שחקן בקבוצה שעבדו בה שלושה מאמנים למרות שהליגה הגיעה רק למחזור ה-7.

לדבר שחקן בקבוצה: "לכל מאמן יש את הדרך שלו ואת הפייבוריט שלו. ראובן החזיק משחקנים, בני החזיק מאחרים ועכשיו צריך להסתגל לאופיר חיים".

אופיר חיים (צילום חגאג רחאל)
אופיר חיים (צילום חגאג רחאל)

"ברור שזה לא דבר אידיאלי ולא פשוט להתרגל לשלושה מאמנים בפרק זמן כל כך קצר, שלכל אחד מהם יש את הדרך שלו, אבל זה המצב ואנחנו כשחקנים מקצוענים, חייבים להתאים את עצמנו לכל מאמן", אומר כוכב הקבוצה, יובל שאוט.

-מה הביא המאמן החדש?

"המון התלהבות ואנרגיות. רואים שהוא איש של כדורגל ואני בטוח שהוא יוביל אותנו קדימה

גם כדורגלן הבית הבכיר, נתנאל גולדמן, אומר דברים דומים: "ברור שזה לא מצב אידיאלי, אבל אנחנו כשחקנים מנסים להסתגל כמה שיותר מהר לחילופים האלה ועושים את הכל כדי להמשיך כאילו בכלל לא היו חילופי מאמנים".

הדוגמה הכי טובה להבדלי ההשקפות בין המאמנים שעבדו בהפועל עפולה הוא החלוץ הצעיר   ערן ביטון שהגיע ממכבי חיפה. אצל בני בן זקן הוא התבשר כי אינו בתכניות שלו, אצל אופיר חיים הוא שיחק השבוע 90 דקות מלאות.

אגב, המאמן החדש, אופיר חיים, שהתחיל את הקדנציה שלו ברגל שמאל עם הפסד בית למוליכת הטבלה, הפועל כפר סבא, מינה את כדורגלן העבר יגאל אנטבי לעוזרו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות