fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אשת הברזל ממגדל העמק

"יש בי רצון עז לשנות את המציאות לטובה יותר, כך חונכתי, זה טבוע בי", אומרת עופרה פינקלשטיין בוסקילה, שמונתה לאחרונה לראש תחום פריפריה בתנועת יש עתיד, מכוונת הכי גבוה שאפשר
עופרה פינקלשטיין (צילום עצמי)
עופרה פינקלשטיין (צילום עצמי)

"יש בי רצון עז לשנות את המציאות לטובה יותר, כך חונכתי, זה טבוע בי", אומרת עופרה בוסקילה פינקלשטיין, יו"ר יש עתיד במגדל העמק , אשר התמודדה בבחירות המוניציפליות 2013 לראשות העיר מגדל העמק, שמונתה לאחרונה לראש תחום פריפריה בתנועת יש עתיד.
ביש עתיד אומרים כי תפקיד ראש תחום פריפריה, נחשב לאחד מהתפקידים הבכירים ביותר בשטח הפוליטי. פינקלשטיין הגיעה אליו לאחר שהוכיחה עצמה בעשייה לכל אורך ארבעת השנים האחרונות. היא טיפסה במהירות והגיעה לצמרת המפלגה. "עופרה נחשבת לאישה הבכירה ביותר בשטח המפלגה וזוכה להיות אשת אמונו ובת טיפוחיו של ראש המפלגה וח"כ יאיר לפיד", מעיד גורם בכיר ביש עתיד.

עופרה פינקלשטיין (צילום עצמי)
עופרה פינקלשטיין (צילום עצמי)

פינקלשטיין, שנולדה וצמחה במגדל העמק, כיהנה בעבר כיו"ר הנהגת הורים במשך שתי קדנציות, היא בוגרת תואר בחינוך והיסטוריה של עם ישראל, הקימה וניהלה את המרכז הפדגוגי הרב תחומי למיצוי כישורים במגדל העמק, לא לפני שעבדה בסוכנות היהודית שנים רבות. בעבודתה כיום משמשת כמנהלת אגף מדריכי שיקום בחברת כנרת. בין כל העיסוקים היא יצאה בסדרת הרצאות על שילובן של נשים בזירה הפוליטית הגברית – על החלום והתקווה.
עופרה נולדה וגדלה כבת שלישית מבין ארבעת אחיה- לאב סוהר ואם עובדת עירייה ואת אוהל המחאה הראשון שלה מול בניין העירייה, הקימה לאחר ניסיון הפיטורים של אמה. עופרה נשבעה כבר אז לא לוותר ולקחה על עצמה את המאבק ברשויות למען עובדי הקבלן ואוכלוסיות מוחלשות. בוסקילה פינקלשטיין, אשר פועלת רבות למען קידום הפריפריה, פועלת נמרצות לקידומן של נשות הפריפריה-מקדמת ומעודדת להגשמת חלומותיהן של נשים רבות לפרוץ את תקרת הזכוכית בכל תחום אפשרי, מכירה על בשרה את החלום לפרוץ כל מעגל אפשרי כדי להגשים את עצמה. בדצמבר האחרון יזמה והפיקה יחד עם מועצת הנשים של יש עתיד כנס נשים בין יומיים בצפון הגולן ואליו הגיעו מאתיים נשים מהפריפריה החברתית והגאוגרפית מכל רחבי המדינה. הכנס כולו היה בסימן הצמחה ועידוד נשות הפריפריה למנהיגות נשית בראי המחר. בימים אלה היא עובדת כבר על הכנס הבא אשר יהיה כולו סביב עידוד והצמחת עסקים קטנים בפריפריה.
-מה תוכלי לעשות למען הפריפריה?
"כל עוד נשימה באפי אמשיך להילחם למען צמצום פערים ומתן שיווין הזדמנויות לתושבי הפריפריה בכל תחום אפשרי. היא פועלת לקידומן של נשים ושילובן בתפקידי מפתח, צמצום הפערים בחינוך, עידוד למקומות תעסוקה ושילובם של הצעירים והנשים בעולם האקדמיה ועוד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות