fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ארבעה בניינים, 20 משאיות זבל

במבצע ניקיון מיוחד במתחם ארבעה בנייני מגורים ברחוב תירוש בנצרת עילית, שנראו עד לפני שבועיים מוזנחים ומלוכלכים להחריד, עברו מבצע ניקיון מקיף על ידי העירייה כולל צביעת מעקות וגינון
רונן פלוט והדיירים בשכונה (צילום עצמי)
רונן פלוט והדיירים בשכונה (צילום עצמי)

תושבי רחוב תירוש מתלוננים מזה שנים על החזית המוזנחת של בנייני המגורים אולם ידה של העירייה קצרה מלהושיע הואיל וחצרות בתים משותפים נכללים, על פי ההגדרה, שטח  פרטי שנמצא מחוץ לאחריות העירייה.

ראש העיר רונן פלוט החליט להחריג מספר מוקדים מכלל זה ובאופן מיוחד לבצע ניקיון יסודי ומקיף כולל צביעת מעקות וגינון. "אני לא יכול לסגור את העיניים ובגלל הגדרה בספר  ולהתעלם ממצב של  הזנחה שגובלת בסכנה תברואתית וזיהום סביבתי", אמר פלוט וציין כי  העירייה תבצע את הניקיון באופן חריג ותמשיך לדאוג לשמר אותו, אבל גם תבקש מהתושבים  לקחת אחריות ולשתף פעולה.

פלוט והדיירים בשכונה (צילום עצמי)
פלוט והדיירים בשכונה (צילום עצמי)

עבודות הניקיון האינטנסיביות ברחוב תירוש בוצעו יום ולילה במהלך השבועיים האחרונים. הממונה על תחום חזות העיר, סגן ראש העיר אלכס גופמן, ליווה באופן אישי את הפרויקט יחד עם האחראי על תרבות הדיור רועי כהן, עובד האגף הטכני רועי גוטיאן, הממונה על שפ"ע מימון מלכה ומנהל הניקיון יניב חרוש.

"למעלה מ 20 משאיות זבל פונו מהמתחם בתוך שבוע ימים",  דיווח גופמן. השבוע, לאחר שהמבצע הושלם, התכנסו התושבים למפגש מיוחד בהשתתפות ראש העיר רונן פלוט וסגניו אלכס גופמן ואלכס גדלקין. ראש העיר פנה לתושבים וביקש מהם לשמור על הניקיון ולקחת אחריות. "זה הבית שלכם, זה הבית של כולנו. אני יודע שאיכפת לכם ולכן אני פונה אליכם ומבקש את שיתוף הפעולה", אמר.

התושבים הגיבו במחיאות כפיים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות