fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אצטדיון כדורגל חדש יוקם במגדל העמק

"השאיפה לחנוך את המגרש בעונת המשחקים 2018/19", אומרים בעירייה. מגרש יוקם בשיתוף עם המועצה המקומית יפיע וישרת את שני היישובים
האצטדיון שיוקם (הדמייה)
האצטדיון שיוקם (הדמייה)

בעיריית מגדל העמק עמלים כבר חודשים ארוכים על בנייתו של אצטדיון חדיש ומודרני, בשיתוף פעולה עם המועצה המקומית יפיע. הממגרש החדש ישרת את שני היישובים. בעלות ישאו עיריית מגדל העמק, מועצת יפיע והטוטו. האצטדיון יוקם במקום בו נמצא כיום מגרש הכדורגל של יפיע.

האצטדיון שיוקם (הדמייה)
האצטדיון שיוקם (הדמייה)

מעיריית מגדל העמק נמסר בתגובה: "התכנית אושרה בוועדה המקומית מגדל העמק והועברה לאישור בוועדה המחוזית לשינוי תב"ע לפני כחצי שנה ואושרה להפקדה. עם קבלת האישור לתכנית והאישורים הרלבנטיים הנוספים, יחל תהליך רישוי, תכנון מפורט ויציאה למכרז. השאיפה לחנוך את המגרש בעונת המשחקים 2018/19 מדובר בשטח של כ-5 דונם מרובע עליו יוקם אצטדיון עם תכולה של 5,000 מקומות ישיבה בשלב הראשון ו-10 אלפים משבים בשלב הסופי. של על פי תכנית ראשונית מדובר בפרויקט של 20 מיליון שקלים מכספי הטוטו והרשויות".

על שתוף הפעולה עם יפיע נמסר מהעירייה: "האצטדיון ישמש את הקבוצות למשחקים רשמיים כאשר האימונים יתקיימו במגרשים הקיימים של כל קבוצה. שיתוף הפעולה העתידי יהיה בתחזוקה והפעלה משותפת של המתקן לצד שיתופי פעולה ספורטיביים בין הקבוצות ומחלקות הנוער".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות