fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אפשר כניסת חיילים וסטודנטים לקאנטרי ב- 10 שקל"

חבר מועצת העיר עפולה, ראובן יוקלר, פנה בבקשה לראש העיר עפולה יצחק מירון. "הטבות לחיילים לסטודנטים אינן בגדר חסד אלא זכות וחובה", הסביר
ראובן יוקלר
ראובן יוקלר (צילום עצמי)

חבר מועצת העיר עפולה, ראובן יוקלר, שיגר השבוע מכתב לראש העיר יצחק מרון ולמנכ"ל החברה הכלכלית תומר חדד וביקש שיאפשרו מחיר כניסה של חיילים וסטודנטים, תושבי העיר עפולה לקאנטרי קלאב העירוני, ב- 10 שקל, כפי שקורה היום לדוגמא בנצרת עילית.

ראובן יוקלר
ראובן יוקלר (צילום עצמי)

זו הפעם הראשונה שחבר מועצה מעלה את הנושא החשוב הזה לסדר היום. "מבחינתי, הטבות לחיילים לסטודנטים אינן בגדר חסד אלא זכות וחובה. כחברה ונבחרי ציבור אנו מחויבים לפעול, על מנת שיצמח פה דור שיוכל להביא לצמיחה חברתית וכלכלית ולא לדור שכבול למינוס ואינו מצליח להרים את הראש בשביל לכלכל את עצמו בצורה בסיסית על מנת לצלוח את התקופה הלא פשוטה הזו הן כחייל והן כסטודנט", מסביר יוקלר.

יוקלר מוסיף ואומר: "פניתי לראש העיר על מנת לבחון אפשרות לאפשר לחיילים וסטודנטים מחיר כניסה סימלי שהוא 10 שקל ולהנחיל מדיניות חדשה ומיטיבה במקצת עם חייו של הסטודנט. אני סמוך ובטוח שהבקשה לא תיפול על אוזניים ערלות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות