fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אסייע לאחים אזולאי גם היום וגם בעתיד להחיות את מכבי עפולה"

קבוצת הכדורגל מכבי עפולה אומנם לא קמה השנה לתחייה, אבל מי שחשוב שהרעיון להקמתה נגנז- טועה ובגדול. ראש העיר לשעבר, אבי אלקבץ, מבהיר מה הוא חושב על המיזם
ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)
ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)

קבוצת הכדורגל מכבי עפולה אומנם לא קמה השנה לתחייה, אבל מי שחשוב שהרעיון להקמתה נגנז- טועה ובגדול.

אחרי שהאחים עמי וכפרי אזולאי, האנשים מאחורי היוזמה, רתמו אנשי עסקים וביקשו להקים את הקבוצה לזכרו של אביהם, יוסי (איבר) ז"ל, ונאלצו לרדת מהנושא בשל סחבת מצד העירייה, קיבלו השניים והאנשים שאתם רוח גבית מזיכויו של ראש העיר לשעבר, אבי אלקבץ, לשעבר הפטרון והספונסר העיקרי של הפועל עפולה, המוכר כחובב כדורגל מושבע, שעל פי הערכות סבירות יתמודד בעוד שנתיים על ראשות העיר עפולה.

 אבי אלקבץ(צילום: קרן אקריש)
אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)

לדברי יוזמי הרעיון: "הנושא תקוע זמנית, מכבי עפולה עוד תקום, אם לא היום אז בעוד שנתיים". יש לציין כי האחים אזולאי התכוונו לבקש את ברכת הדרך ממשפחת בוכריס, שעל שם יקירה שלמה ז"ל, נקראה מכבי עפולה המיתולוגית. האחים אזולאי הבהירו לאורך כל הדרך כי הקבוצה תעסוק בספורט נטו וכי מדובר במפעל הנצחה בלבד. "לא תהיה פוליטיקה בקבוצה".

ראש העיר לשעבר, אבי אלקבץ, אמר כי מדובר ב"יוזמה מבורכת", והסביר: "מכבי עפולה קבוצה עם עבר מפואר, ורבים מבני העיר יזדהו אתה ויחוו נוסטלגיה נהדרת".

על האחים אזולאי, אמר אלקבץ: "הם סמל לספורט ולכדורגל בעפולה, ואני אסייע להם כמיטב יכולתי, גם היום וגם בעתיד, להחיות את מכבי עפולה".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות