fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אנשי כדורגל מהעמק מתמודדים בבחירות למועצות

נשיא הפועל עפולה מתמודד למליאת המועצה האזורית גלבוע * יו"ר הפועל עפולה מתמודד בעפולה * יו"ר הפועל נצרת עילית מתמודד בנצרת עילית * גם כדורגלן העבר אלי מלדסי מתמודד * גיא דיין מתמודד בבית שאן
דני אסולין (צילום חגאג רחאל)
יו"ר הפועל עפולה דני אסולין (צילום חגאג רחאל)

אומרים שספורט ופוליטיקה הולכים יד ביד. הבחירות ההולכות וקרבות מוכיחות שאכן כך, כשרשימה של אנשי כדורגל מהעמק מתמודדים למועצות בערים בהן הם מתגוררים.

ששי יעקב (צילום חגאג רחאל)
הנשיא ששי יעקב (צילום חגאג רחאל)

נשיא הפועל עפולה, ששי יעקב, תושב גן נר וחבר מליאת המועצה האזורית גלבוע ב- 10 השנים האחרונות, מתמודד לקדנציה נוספת למליאת המועצה. "שרתתי בנאמנות את היישוב וכך גם אמשיך לעשות. אני רואה בתפקיד זה שליחות ציבורית", פנה יעקב לתושבים וביקש את אמונו.

דני אסולין (צילום חגאג רחאל)
דני אסולין (צילום חגאג רחאל)

יעקב אינו היחיד מהפועל עפולה שמתמודד. יושב ראש המועדון, דני אסולין, מתמודד למועצת העיר עפולה ברשימה של יוסי אסרף. אסולין שימש בעבר כחבר מועצה והוא זוכה להערכה רבה ברחוב העפולאי. על אסולין, שבעבר התמודד מטעם מפלגת העבודה, הופעלו לחצים רבים שיתמודד, למרות התנגדות בני משפחתו.

גם כוכב הפועל נצרת עילית, גיא דיין, הצטרף לפוליטיקה המקומית בבית שאן והצטרף לרשימת "הליכוד- הבית היהודי", בראשות זקי לוי והתברג במקום ה- 7 ברשימה. גיא דיין זוכה להערכה רבה בקרב חוגים רבים בבית שאן ומעניין יהיה לראות האם יצליח להיכנס למועצה.

אגב, כוכב כדורגל בית שאני אחר, איתן טייב, הצהיר לפני מספר חודשים כי יש לו פניות רבות להתמודד למועצה וכי הוא שוקל זאת בכובד ראש. עם סגירת הרשימות מתברר כי טייב לא יתמודד בבחירות הקרובות.

רוני ליקוורניק
רוני ליקוורניק (צילום: יצחק סולומון)

יושב ראש הפועל נצרת עילית, רוני ליקוורניק, משמש כבר 5 שנים כחבר מועצת העיר נצרת עילית. ב- 2013 התמודד ברשימת "עורי עיר" של שמעון גפסו, כעת הוא מתמודד ברשימה "נצרת עילית החדשה", של רונן פלוט והוא משובץ במקום ה- 8 והריאלי, מה שאומר שהוא עתיד להמשיך כחבר מועצה.

אלי מלדסי, קפטן העבר של הפועל נצרת עילית, בכיר בשרותי בריאות כללית ויו"ר העמותה לקידום הספורט בנצרת עילית, שובץ במקום ה- 10 ברשימת "נצרת עילית החדשה", בראשותו של רונן פלוט. המיקום של מלדסי ברשימה אינו ריאלי וסביר להניח שלפחות בתחילת הקדנציה לא יהיה חבר מועצה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות