fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני ומשפחתי שילמנו מחיר אישי כבד מנשוא"

ראש העיר עפולה לשעבר, אבי אלקבץ, לשעבר יכול לנשום לרווחה, לאחר החלטת הפרקליטות לסגור את תיק החקירה נגדו. "זהו רגע מאושר אני שמח שאחרי ארבע שנים לאחר חקירה מקיפה ומעמיקה הן של הפרקליטות והמשטרה הוחלט לסגור את תיק החקירה"
ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)
ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)

המשנה לפרקליט המדינה לשעבר, אלי אברבנאל, החליט באחרונה לסגור מחוסר ראיות את תיק החקירה נגד ראש העיר עפולה לשעבר, אבי אלקבץ. הודעה על כך נמסרה היום לבאי-כוחו. "זהו רגע מאושר אני שמח שאחרי ארבע שנים לאחר חקירה מקיפה ומעמיקה הן של הפרקליטות והמשטרה הוחלט לסגור את תיק החקירה", אמר אלקבץ, שהחלטת הפרקליטות תיתן ללא ספק רוח גבית לקריירה הפוליטית שלו, שעושה רושם שנתקעה מעט אחרי הפרשה וההפסד שלו ליצחק מירון בבחירות האחרונות.

הפרקליטות שקלה את העמדתו לדין של אלקבץ בגין עבירות מתחום טוהר המידות. בתום בחינת חומר הראיות והטענות שהעלו באי-כוחו של אלקבץ במסגרת השימוע, מצא המשנה לפרקליט המדינה כי אין ראיות מספיקות כדי להעמידו לדין.

 ס. אבי אלקבץ (צילום: ישראל פרץ)
אבי אלקבץ (צילום: ישראל פרץ)

אלקבץ: "תמיד האמנתי בצדקתי. יודע מה המניעים של אלו שיזמו את התלונה השקרית. היום מותר להגיד שהחקירה נשענה על עדות עד מדינה, שהצהיר בעצמו כי בעבר השתכר מיליונים רבים מן העירייה ובתקופתי כראש עירייה לא הרוויח כספים. עד המדינה אמר בקול רם שיפעל בכל דרך כדי שלא אהיה ראש עיר. כך גם גורמים נוספים בעירייה חברו יחד לפוטש והדחה של ראש עיר מכהן תוך שהם מעלילים עלילות".

אלקבץ ממשיך ומאשים: "היום ידוע לכל מי הם קושרי הקשר בעירייה, שמם ותפקידם עוד ייחשף מטבע הדברים, כי אמת וצדק טיבעו לצאת ולצוף גם אם זה לוקח זמן. אני ומשפחתי שילמנו מחיר אישי כבד מנשוא. אבל תמיד קיננה בנו האמונה שהצדק והאמת עוד ייצאו לאור . אני היום יותר מתמיד מאמין במערכת המשפט בישראל, שידעה למצוא את האמת למרות שקושרי הקשר שניסו להטעותם בכל דרך, אך הם בחרו שלא להאמין לבסוף. כל מה שעשיתי היה תמיד אך ורק למען תושבי העיר וכך אמשיך לעשות למען תושבי העיר שאני כה אוהב״

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות