fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אם מישהו חושב שהעונה הסתיימה ואנחנו הולכים לים, יש לו טעות קשה"

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, מזהיר את שחקניו מפני שאננות ודרש מהם הופעה מכובדת הפלייאוף העליון * "נבוא לפלייאוף כמו מקצוענים ונשאף להמשיך לעשות תוצאות טובות", אמר להם
גיל ברעם (צילום: חג'ג ראחל)

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, הזהיר את שחקניו מפני שאננות במשחקי הפלייאוף העליון. "אם מישהו חושב שהעונה הסתיימה ואנחנו הולכים לים, יש לו טעות קשה", הבהיר, "נבוא לפלייאוף כמו מקצוענים ונשאף להמשיך לעשות תוצאות טובות", אמר. מאחורי הדרישה מהשחקנים עומד לא רק שיקול מקצועי אלא גם שיקול כלכלי, שכן מיקום גבוה יותר בטבלה יקנה לקבוצה מענק מיקום גבוה יותר.

גיל ברעם   (צילום: חג'ג ראחל)
גיל ברעם (צילום: חג'ג ראחל)

ברעם אמר לשחקני עוד כי "אנחנו בתקופה מקצועית טובה וצריך לשמור על המומנטום ולנסות לסיים את העונה במקום כמה שיותר גבוה בטבלה, כי זה יקרין על המשך הדרך של המועדון ועל החיבור עם הקהל, שמתחיל להתעורר ולחזור למגרשים בעקבות ההצלחות האחרונות".

ברעם אמר לשחקנים כי הוא גאה על הדרך שעשו העונה ולא שכח לפרגן למאמן ירון הוכנבוים ולצוות שלו, למנהל המקצועי רועי כהן, למנהל שרון סויסה ולאיש המשק שלומי אסולין, "שהם הלב והנשמה של המועדון".

אגב, למרות העלייה לפלייאוף העליון, רק לשחקנים בודדים יש בחוזה מענק עלייה לפלייאוף. שחקנים בקבוצה אמרו כי הם מצפים מברעם לפצות אותם עם בונוס מיוחד. כמו כן אמרו שחקנים כי בעקבות העפלה לפלייאוף העליון, הם מצפים להחזר של ה- 10 אחוזים שקוזזו משכרם בתחילת העונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות