fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אם לא תשלם את החוב, אמא שלי המכשפה תקלל אתכם ותרדו ליגה"

איים הבלם צימזי מבה על מנכ"ל הפועל נצרת עילית, וטען לווב נוסף של 300 דולר. ברעם ניסה להסביר כי "אין לנו שם חוב כלפיך ואתה אפילו חתום על מסמך לפיו שילמנו לך את כל מה שמגיע לך וסגרנו אתך חשבון"
צימזי מבה (צילום חגג רחאל)
צימזי מבה (צילום חגג רחאל)

"אם לא תשלם לי 300 דולר שאתה חייב לי, אמא שלי שהיא מכשפה בגאנה תקלל אתכם והקבוצה תרד ליגה". זה היה האיום המפורש של הכדורגלן הגנאי צימזי מבה, שנחתך מהפועל נצרת עילית והגיע בהפתעה באחד הימים בשבוע שעבר למשרדו של מנכ"ל המועדון, גיל ברעם.

צימזי מבה (צילום חגג רחאל)
צימזי מבה (צילום חגג רחאל)

ברעם ניסה שוב ושוב להסביר לצימזי, שהיה באמוק, כי "אין לנו שם חוב כלפיך ואתה אפילו חתום על מסמך לפיו שילמנו לך את כל מה שמגיע לך וסגרנו אתך חשבון", אלא שהדברים לא עשו רושם על צימזי, שנחתך לאחר שני משחקים בלבד, שחזר ואיים על המנכ"ל שאמא שלו המכשפה תקלל את הקבוצה והיא תרד לליגה א'.
בסופו של דבר ולאחר שעה ארוכה של עימות מילולי, נאלץ צימזי מבה לעזוב את חדרו של המנכ"ל ללא הכסף שלטענתו המועדון עדיין חייב לו. כדי לנסות למצוא קבוצה בישראל ביקש צימזי להישאר בארץ עד יום רביעי האחרון, מועד בו היה אמור לעלות על טיסה חזרה לגאנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות