fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אם לא נצליח להחזיר את התקווה – נצרת עילית תיהרס"

המתמודד לראשות העיר נצרת עילית, אלירן גפסו, מדגיש את הצורך לטהר במהירות את האווירה בעיר ולהחזיר את התקווה לתושבים. "רק מנהיגות מלוכדת תצליח לרתום את הכוחות הטובים בעיר להשלמת המשימות החשובות"
אלירן גפסו (צילום הילה רדמי)
אלירן גפסו (צילום הילה רדמי)

"על שולחנו של מי שיהיה ראש העירייה הבא ממתינות כבר היום תוכניות לבניית 11 שכונות! חדשות, מתוכננות בצורה הטובה והמתקדמת ביותר. בשכונות האלו תקלוט נצרת עילית לפחות 10,000 תושבים חדשים. אז איך יתכן שהעיר תקועה? למה זה לא זז? חייבים לטהר את האווירה. להפסיק עם המלחמות כי זה פשוט הורס את העיר שאנחנו כל כך אוהבים", אומר המועמד לראשות העיר אלירן גפסו.

לכנס שארגן הגיעו סגן השר איוב קרא, ח"כ מיקי זוהר, ראש המועצה האזורית גליל תחתון מוטי דותן, בני משפחתו של גפסו ועשרות תושבים ותומכים. בין המשתתפים בכנס אפשר היה לראות צוות של ערוץ 2 שהחל לצלם כתבה על הבחירות בעיר.

אלירן גפסו (צילום הילה רדמי)
אלירן גפסו (צילום הילה רדמי)

גפסו הדגיש בדבריו את הצורך להתלכד סביב המשימות הלאומיות והמקומיות שניצבות בפני נצרת עילית. "צריך להפסיק להשמיץ וללכלך ולהתחיל לעשות ולבנות ולקלוט עוד אלפי משפחות צעירות", אמר גפסו.

אחד הדברים שבלטו מאד בדברי אלירן גפסו הייתה הבטחתו לבני הדור שאתו הוא גדל בעיר, שהוא מתכוון לדאוג להם לדיור ולהטבות ייחודיות לזוגות צעירים. "בשכונות שייבנו נדאג להטבות משמעותיות לבני המקום. זה חשוב לי כמי שנולד וחי כאן וכמי שמקים משפחה שקושרת את גורלה עם נצרת עילית".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות