fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלי ברדה בדרך לכהונה נוספת כראש העיר

ש"ס וישראל ביתנו הצהירו על תמיכה במועמדותו של ברדה לראשות העיר מגדל העמק
סוגרים עניינים. ברדה, אסולין ואוקלנדר (צילום עצמי)
סוגרים עניינים. ברדה, אסולין ואוקלנדר (צילום עצמי)

ש"ס וישראל ביתנו הצהירו על תמיכה במועמדותו של אלי ברדה לראשות העיר מגדל העמק. סיעות ש"ס וישראל ביתנו, שכל אחת מהן מיוצגת על ידי ארבעה חברים במועצת העיר, סיכמו עם ברדה על תמיכה בו לראשות העיר ועל המשך שיתוף הפעולה הקואליציוני ביניהם גם לאחר הבחירות. המהלך הזה יגרום לרוב רובם של הסיעות והרשימות המתמודדות למועצת העיר להביע תמיכה בברדה ולהיות שותפים בקואליציה שיקים ברדה מתוך ידיעה כי תג המחיר של מי שמצהיר על תמיכה מראש יהיה גבוה יותר משל מי שיעשה זאת לאחר הבחירות. ביחד מהוות הסיעות התומכות בברדה ביחד עם סיעת הליכוד 13 חברים מתוך 15 חברי המועצה היוצאת.

סוגרים עניינים. ברדה, אסולין ואוקלנדר (צילום עצמי)
סוגרים עניינים. ברדה, אסולין ואוקלנדר (צילום עצמי)

גם בבחירות הקודמות סגר ברדה עוד לפני הבחירות על תמיכתן של הסיעות הגדולות במועמדותו לראשות העיר, מה שהבטיח לו ניצחון מוחץ בשיעור תמיכה של 70 אחוז. יצוין כי סיעות הליכוד, ש"ס וישראל ביתנו משתפות פעולה כבר כמה קדנציות, כאשר כולם מסכימים על מנהיגותו של ברדה ועל הובלתו. "אנחנו מרגישים שותפים לעשייה הרבה במגדל העמק", אמרו השותפים והוסיפו: "בנינו יחסי כבוד, אמון הדדיים והערכה רבה, מה שמביא באופן טבעי להמשך שיתוף הפעולה למען העיר ותושביה".

סרגיי אוקלנדר, מ"מ ראש העיר ויו"ר סיעת ישראל ביתנו במועצת העיר, אמר: "אלי ברדה הוא המועמד היחיד והראוי ביותר להמשיך ולהנהיג את העיר. הוא אמין ומשמש דוגמה לכולנו, כמי שמשקיע את כל זמנו ומרצו סביב השעון למען מגדל העמק. לא רק אנחנו אלא כולם רואים ומכירים בפעילותו הנכונה והחשובה, ואני יכול לומר בביטחון מלא ששיתוף הפעולה עם ברדה הוא רצון תומכי מפלגתנו. זה מה שהם רוצים ואת זה אנחנו מביאים להם. שיתוף הפעולה תוך הבעת נאמנות ולויאליות לברדה יימשך גם בקדנציה הבאה".

סגן ראש העיר, נחום אסולין, יו"ר סיעת ש"ס, אמר: "ההצהרה היא ללא הסכם בכתב כי אנו לא צריכים הסכם כתוב כפי שהיה בקדנציות הקודמות במהלכם ראינו כי ראש העיר ברדה מגלה אמינות מופתית, עמד בכל מילה שאמר ומספיקה לחיצת יד כדי שהדברים לא רק יאמרו אלא גם יתבצעו. אלי ברדה עמד בכל הסכם ובכל סיכום שהבטיח במילים. הוא מגלה מנהיגות שלא ניתנת לערעור, ואף מועמד אחר לא מסוגל להגיע לאמינות, להישגים, לניסיון ולמנהיגות של ברדה. אנחנו מחויבים לתמוך בו ולעזור לו לנצח בבחירות מתוך הכרת הטוב, שמירת ערכי היהדות והיחסים הטובים בין כל המגזרים בעיר".

ברדה סיכם ואמר, כי הוא שמח על המשך שיתוף הפעולה וגאה לעמוד בראש עיר כמו מגדל העמק "מגדל העמק היא מפעל חיי והתושבים הם מקור ההשראה שלי, אשר מעניקים לי כוחות, מוטיבציה ואנרגיה בלתי נגמרת "כמעיין המתגבר" ממקור בלתי נדלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות