fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איתן טייב מונה למאמן הפועל בית שאן

החתמתו של טייב נחשבת לרעידת אדמה במושגים של בית שאן, שכן הוא מזוהה עם ראש העיר לשעבר, זקי לוי. כזכור, טייב אימן את הקבוצה עד לעלייתו של רפי בן שטרית לראשות העיר ונאלץ לפנות את מקומו לטובת... מוריס אוזן.
איתן טייב
גאה בילד. איתן טייב במגרשים (צילום: חג'אג רחאל)

המאמן איתן טייב מונה למאמן הפועל בית שאן, במקומו של מוריס אוזן שהתפטר. טייב ידריך את הקבוצה כבר במשחק החוץ ביום שישי נגד מועדון ספורט טירה. איתן טייב, מאמן עם ניסיון עשיר ומוערך מאוד, מכיר היטב את ליגה א', הוחתם לעונה וחצי. היום (רביעי) יעביר את אימון הבכורה.

איתן טייב
איתן טייב (צילום: חג'אג רחאל)

טייב וראש העיר רפי בן שטרית נפגשו לשיחה בארבע עיניים במהלכה הבהיר בן שטרית כי מבחינתו קבוצת הכדורגל המקומית היא מעל הכל והבחירה המקצועית של טייב מוכיחה שהפוליטיקה אינה ולא תהיה חלק מהקבוצה.
בפגישה סיכמו השניים על קונספט מקצועי וחשיבה ארוכת טווח. "בעת הזאת אני חושב שצריך לקחת החלטה אמיצה, לשים את כל המחלוקות בצד. אני סמוך ובטוח שאיתן טייב הוא האיש הנכון להוביל את הקבוצה ואין לי ספק כי שיתוף הפעולה עליו סיכמנו יסייע לנו במציאת הדרכים הנכונות להצעדת המועדון בדרך מקצועית נכונה ככל האפשר", ציין ראש העיר בן שטרית.
מחזיק תיק הספורט אליעזר כהן זדה הוסיף ואמר כי הוא משוכנע כי עם התמיכה של האוהדים הנאמנים של הקבוצה צפויים למועדון ימים טובים יותר.
"השיקול לבחור באיתן טייב הוא שיקול טהור ומקצועי ואין ספק שהמינוי יתקבל בברכה. איתן עבר כברת דרך ארוכה ומוצלחת בכדורגל. לאחר ששמענו ממנו על תכניותיו וכוונותיו המקצועיות ראינו בו מועמד טבעי לחזור ולאמן את הקבוצה. אנו משוכנעים כי טייב יצעיד את הפועל למקומות אליהם היא מכוונת".
יצוין כי עבור איתן טייב זו הקבוצה השלישית העונה בה הוא עובד: הוא התחיל את העונה בכפר קרע מליגה ב', אך עזב לאסי גלבוע עוד לפני פתיחת העונה. את הגלבוע עזב לפני כחודש וחצי עקב חילוקי דעות מקצועיים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות