fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איתן טייב בדרך לפוליטיקה המקומית בבית שאן

טייב מגלה: "יש מתמודדים שפונים אלי ורוצים שארוץ איתם. עדיין לא החלטתי באיזה מסגרת ארוץ ואם ארוץ, אני לא פוסל שום אפשרות ושום אופציה".
איתן טייב
גאה בילד. איתן טייב במגרשים (צילום: חג'אג רחאל)

האם מאמן וכדורגלן העבר איתן טייב בדרך לפוליטיקה המקומית? לפחות כרגע נראה שהוא בדרך לשם.

איתן טייב
איתן טייב (צילום: חג'אג רחאל)

"אנשים רבים פונים אלי, מפצירים בי להיכנס לפוליטיקה המקומית, לרוץ למועצת העיר, זה לא משהו זר לי ואני בהחלט שוקל את האפשרות", אומר טייב ומגלה: "יש מתמודדים שפונים אלי ורוצים שארוץ איתם. עדיין לא החלטתי באיזה מסגרת ארוץ ואם ארוץ, אני לא פוסל שום אפשרות ושום אופציה".

איתן טייב מקורב לראש העיר הקודם, ז'קי לוי וזה לא סוד. החלטתו בזמנו לקבל את אימון הפועל בית שאן תחת רפי בן שטרית כראש העיר, יריבו המר של ז'קי לוי, עוררה הדים רבים וגם כעס כלפיו במחנה לוי.

כזכור, איתן טייב אימן בעונה שעברה את הפועל בית שאן, עד שהגיעו "הרוכשים" החדשים, שדאגו להזיז אותם משם, אבל הם בעצמם החזיקו בקבוצה במשך שבוע וחצי בלבד. טייב עזב, תבע את הקבוצה וזכה, כרגע הוא מחזיק בידיו פסק בורר, אבל הקבוצה לא מסוגלת לשלם לו בשל חוסר הוודאות בנוגע לעתידה. "הכדורגל מגעיל אותי, נכון להיום אין לי כוונה לחזור להיות מאמן", אמר טייב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות